Restaurangalternativ
Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet. Kontinental frukost serveras dagligen mellan 06:30 och 10:30 mot en avgift.
Rum
Samtliga 282 rum har espressobryggare, värdeförvaringsskåp och strykbrädor. Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har regnduschar och gratis toalettartiklar. Dessutom ingår skrivbord.
På hotellet
Leonardo Royal Edinburgh Haymarket erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och expressutcheckning. Parkering erbjuds för GBP 10 per dag. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring samt besvara dina frågor under vistelsen.
Följande anläggningar är otillgängliga från 21 maj 2020 till 1 mars 2021 (datumen kan ändras):
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Det erbjuds business-service på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. På Leonardo Royal Edinburgh Haymarket som passar dem som reser i arbetet finns även rumsservice dygnet runt, expressutcheckning och hiss. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn. Detta hotell i Edinburgh har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Parkering (begränsat antal platser)
Leonardo Royal Edinburgh Haymarket erbjuder 282 rum med espressobryggare och värdeförvaringsskåp. 42-tums platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har badkar eller dusch med regndusch och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Edinburgh erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och strykjärn/strykbräda. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 06:30 till 10:30.
Leonardo Royal Edinburgh Haymarket har en restaurang.
Hotellet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Gäster som har problem med trappor ombeds kontakta hotellet i förväg för att begära ett rum på en våning med hiss.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; gäster får handrengöringsmedel. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost, lunch och middag.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.