Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

JR-EAST HOTEL METS SAPPORO i Kita – federalt distrikt ligger på gångavstånd från populära sevärdheter som Hokkaidos universitet och Odori-parken. Detta hotell med 3 stjärnor har 206 rum, vilka ståtar med kylskåp, platt-tv och djupa badkar.

Restaurangalternativ

Frukostbuffé serveras dagligen från 06:30 till 10:00 mot en avgift.

Rum

Samtliga 206 rum på JR-EAST HOTEL METS SAPPORO är luftkonditionerade och har kylskåp. Gäster har tillgång till gratis wi-fi och en platt-tv. Badrummen har djupa badkar, hårtorkar och toaletter med elektronisk bidé.

På hotellet

På JR-EAST HOTEL METS SAPPORO har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring och besvara dina frågor under vistelsen.

  • Walking distance to Hokkaido University and Odori Park
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Laundry facilities
  • 24-hour front desk
  • Superior enkelrum (For 2 people)

    Antal bäddar room.options.bedSize.TwinXLBed.Singular Maxbeläggning 2 max
    501 kr* Per natt per rum 7 juni - 8 juni

    Premium tvåbäddsrum (For 3 persons)

    Antal bäddar room.options.bedSize.TwinXLBed Maxbeläggning 3 max

    Premium tvåbäddsrum (For 1 person)

    Antal bäddar room.options.bedSize.TwinXLBed Maxbeläggning 1 max

    Premium tvåbäddsrum (For 2 persons)

    Antal bäddar room.options.bedSize.TwinXLBed Maxbeläggning 2 max

    Superior tvåbäddsrum (For 1 person)

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Superior tvåbäddsrum (For 2 persons)

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Gäster på JR-EAST HOTEL METS SAPPORO har tillgång till tvättmöjligheter och hiss. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Detta hotell i Sapporo har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 206 rum
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Hiss
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Familjeboende
    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Kylskåp

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Transport

    • Tågstation: Sapporo station (0,8 km)
    • Tunnelbanestation: Kita-Juni-Jo station (0,9 km)

    Bekvämligheter på rummet

    JR-EAST HOTEL METS SAPPORO erbjuder 206 luftkonditionerade rum med tofflor och hårtork. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar och dusch med djupa badkar och toaletter med elektronisk bidé. Detta hotell i Sapporo erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.

    • Djupt badkar
    • Platt-tv
    • Kylskåp
    • Separat badkar och dusch
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Tofflor
    • Toalett med elektronisk bidé
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06:30 till 10:00.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 15:00
    • Incheckningstiden slutar 05:00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Ett planerat strömavbrott kommer att äga rum den 17 maj 2021 mellan 12.30 och 14.30. Under denna tid är hissen och rulltrappan ur funktion. Bagageförvaring kommer att finnas tillgängligt vid huvudingången på första våningen.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11:00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Barn bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men ledarhundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet tar emot kreditkort; ingen kontantbetalning

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Boendet tar emot kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel; kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner; gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel; ansiktsmask måste användas i gemensamma utrymmen. På boendet tillämpas utökade åtgärder för matservice. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Coronavirus Guidelines (Japan). Boendet bekräftar att man följer följande riktlinjer om rengöring och desinficering: Ecolab (global tredjepartexpert).

    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • UnionPay
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Boendet följer Ecolabs (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Bankkort accepteras ej
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Boendet är officiellt certifierat enligt regionala saneringsregler Coronavirus Guidelines (Japan)
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendets registreringsnummer – 札保環許可(旅)第34号
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: JPY 1800 per person (ungefärligt pris)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Enligt anvisningar från japanska ministeriet för hälsa, arbete och välfärd måste alla internationella besökare ange passnummer och nationalitet när de registrerar sig vid boenden (pensionat, hotell, motell etc.). Det är också obligatoriskt att fastighetsägare eller personal tar en kopia av incheckade gästers pass, samt behåller denna kopia för framtida referens.
    url importing http://www.mrjet.se/Sapporo-Hotels-JR-EAST-HOTEL-METS-SAPPORO.h31927785-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Sapporo-Hotels-JR-EAST-HOTEL-METS-SAPPORO.h31927785-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Sapporo-Hotels-JR-EAST-HOTEL-METS-SAPPORO.h31927785-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&