Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen från 08.00 till 11.00 mot en avgift. Du kan beställa mat från rumsservice eller koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Här erbjuds gäster en tv och kan dessutom hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Hårtork och skrivbord erbjuds som standard. Ingen städning
På boendet
Gäster på Hotel Astor har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressutcheckning. Parkering är tillgänglig för EUR 15 per natt. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring, förvaring av värdesaker och conciergetjänster.
Det finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, flerspråkig personal och conciergetjänster finns på Hotel Astor. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Detta hotell i Pisa tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Hotel Astor erbjuder 15 rum med hårtork. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 08.00 till 11.00.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 23.00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och portkod 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster måste kontakta hotellet i förväg och uppge sin ungefärliga ankomsttid.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 23.00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gästerna får ett e-postmeddelande med incheckningsinstruktioner och portkod 24 timmar före ankomst. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.