Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis komplett frukost, som serveras dagligen mellan 06:30 och 09:30. Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Ladda med energi på deras kafé.
Rum
Samtliga 176 rum på Quality Hotel Olavsgaard har strykbrädor och skrivbord. Din tv har kabelkanaler.
På hotellet
Gäster på Quality Hotel Olavsgaard har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett konferenscenter och en dator. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, förvaring av värdesaker samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och en eldstad i lobbyn.
På grund av covid-19 kan boendets alternativ för mat och dryck vara begränsade.
Det finns restaurang på plats, men även kafé. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost serveras dagligen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och flerspråkig personal finns tillgängliga på Quality Hotel Olavsgaard som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Skjetten har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering för husbil, buss och lastbil
Quality Hotel Olavsgaard erbjuder 176 rum med strykjärn/strykbräda. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch. Spjälsängar (avgift tillkommer) finns på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis komplett frukost dagligen från 06:30 till 09:30.
Restaurant Spisestuen – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Drengestua Cafeteria – coffee shop som serverar middag och lätta måltider.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
På grund av covid-19 kan boendets alternativ för mat och dryck begränsas enligt lokala bestämmelser.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Social distansering tillämpas och gäster får handrengöringsmedel. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost, lunch och middag.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.