Rum
Varje lägenhet har luftkonditionering, kök och balkong, och erbjuder gott om plats med sittutrymme. Här finns en tv med digitalkanaler, och gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Dessutom ingår bekvämligheter som kaffebryggare och skrivbord. Städning är tillgänglig en gång per vistelse.
På boendet
Apartamentos Calablanca erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en bankomat. Gäster har tillgång till limousine- och taxibokning. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med conciergetjänster, förvaring av värdesaker och bagageförvaring.
Följande anläggningar är stängda efter årstid varje år från 31 oktober till 1 april:
Du som bor på Apartamentos Calablanca har tillgång till hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och limousine- och taxibokning. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Apartamentos Calablanca lockar med värdeförvaringsskåp i receptionen, bankomat/banktjänster och hiss. Detta lägenhetshotell i Calvia har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet – trådlös
Apartamentos Calablanca erbjuder 30 luftkonditionerade rum med kaffe- och tebryggare. Rummen har balkonger. Rummen har separat sittutrymme och skrivbord. Rummen på detta lägenhetshotell med 3 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll, mikrovågsugn och grytor/köksredskap. Badrummen har badkar eller dusch. Detta lägenhetshotell i Calvia erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Det finns digital-TV. Städning erbjuds en gång per vistelse och hårtork kan fås på begäran. Städning sker i begränsad utsträckning.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 14.00. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online för boendet via en säker länk. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 14.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Före ankomst måste gäster registrera dig online via en säker länk. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och instruktioner för låsbox. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.