Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Best Western Hotel Tritone ligger mindre än två kilometer från Porto Marghera och Piazza Ferretto. Detta hotell med 4 stjärnor har 81 rum, vilka ståtar med bekvämligheter som minibar, vattenkokare och platt-tv.

Restaurangalternativ

Frukostbuffé serveras dagligen mellan 06.00 och 10.00 mot en avgift. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.

Rum

Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med digitalkanaler och nya filmer. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Till bekvämligheterna hör dessutom minibarer, vattenkokare och värdeförvaringsskåp.

På boendet

Gäster på Best Western Hotel Tritone har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressutcheckning och gratis dagstidningar. Parkering i närheten erbjuds mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster samt bagageförvaring. Detta hotell har dessutom tvättmöjligheter.

  • Close to Porto Marghera
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Concierge services
  • Laundry facilities
  • Classic-rum - 1 queensize-säng

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max
    1 294 kr* Per natt per rum 21 apr. - 22 apr.

    Classic-rum - 1 dubbelsäng (Bed is French Bed)

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum - 1 queensize-säng (Converts to 2 Twin Beds)

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum - flera sängar (Converts to 2 Twin Beds)

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 3 max

    Classic-rum - 2 enkelsängar

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum - 1 enkelsäng

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Om Best Western Hotel Tritone

    Läge Viale Stazione 16, Mestre, VE 30171

    På hotellet

    Best Western Hotel Tritone lockar med conciergetjänster, gratis dagstidningar i lobbyn och tvättmöjligheter. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Best Western Hotel Tritone lockar med kemtvätt, expressutcheckning och värdeförvaringsskåp i receptionen. Detta hotell i Mestre har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 81 rum
    • 7 våningar
    • Byggdes 1956
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Expressutcheckning
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Conciergetjänster
    • Gratis dagstidningar
    • Hiss
    • Rökning förbjuden

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Parkering utanför anläggningen, rabatterade priser tillgängliga

    Transport

    • Tågstation: Venedig (XVY-Mestre tågstation) (0,1 km)

    Bekvämligheter på rummet

    Best Western Hotel Tritone erbjuder 81 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv med digitalkanaler och nya filmer. Badrummen har bidéer, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Mestre erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och mörkläggningsgardiner. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

    • Minibar
    • Rumsservice
    • Platt-tv
    • Digitalkanaler
    • Nya filmer
    • Vattenkokare
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Gratis toalettartiklar
    • Bidé
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum
    • Tillgång till tandborste och tandkräm

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06.00 till 10.00.

    Boendet har rumsservice.

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Rullstolsanpassad parkering
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 15.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Gäster som bokar vistelsen i Venedig ombeds besöka webbplatsen för #EnjoyRespectVenezia www.comune.venezia.it/en/content/enjoyrespectvenezia för viktig information och bestämmelser som tillämpas i staden.

    Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Ett barn upp till 3 år bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur: EUR 15 per husdjur, per vistelse
    • Maxvikt: 10 kg per husdjur
    • Endast vissa rum
    • Du kan be om ett rum där husdjur tillåts genom att höra av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsenAssistanshundar är avgiftsbefriade.

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Detta boende använder solkraft.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: rökdetektor.

    Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av We Care Clean (Best Western).

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Detta boende använder solkraft. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av We Care Clean (Best Western).

    • Ett barn bor gratis
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Husdjur endast tillåtna i särskilda rum
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • HBTQ+-vänligt
    • Rökdetektor
    • Servicedjur tillåtna
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • UnionPay
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär inte personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Barn bor gratis – maxålder 3
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Boendet är officiellt certifierat enligt regionala saneringsregler Safe Hospitality National Protocol (Italien)
    • Boendet följer ett varumärkes eller en tillsynsmyndighets saneringsregler We Care Clean (Best Western)
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Barn bor gratis
    • Förnybar energikälla - sol
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • Stadsskatt betalas på boendet. Skatten gäller inte boende i Venedig stad eller barn under 10 år. Ytterligare undantag kan gälla sjukhuspatienter och deras medresenärer samt personer som besöker staden av särskilda skäl, om korrekta dokument uppvisas på boendet. 30 procents nedsättning gäller mellan 1 och 31 januari.
    • Stadsskatt: Från 1 januari till 31 januari, 2.20 EUR per person, per natt för vuxna; 1.10 EUR per natt för gäster i åldrarna 10–16 år.
    • Stadsskatt: Från 1 februari till 31 december, 3.10 EUR per person, per natt för vuxna; 0.00 EUR per natt för gäster i åldrarna 10–16 år.

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: EUR 8 för vuxna och EUR 8 för barn
    • Avgift för närliggande parkering: EUR 14 per per dag
    • Avgift för husdjur: EUR 15 per husdjur per vistelse
    • Inga avgifter tas ut för assistanshundar
    • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Alla gäster, även barn, måste närvara vid incheckning och uppvisa statligt utfärdad legitimation eller pass.
    • Kontanttransaktioner på plats kan inte överskrida EUR 5000, på grund av nationella bestämmelser. För mer information kan du kontakta boendet med uppgifterna från din bokningsbekräftelse.
    • Ett barn som är upp till 3 år bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används.
    • Husdjur tillåts endast i vissa rum. Dessa kan ordnas genom att kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen (relaterade kostnader går att hitta i sektionen för avgifter).
    • Boendet välkomnar alla gäster, oavsett sexuell läggning och könsidentitet (HBTQ+-vänligt).
    url importing http://www.mrjet.se/Venedig-Hotels-Best-Western-Hotel-Tritone.h787812-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Venedig-Hotels-Best-Western-Hotel-Tritone.h787812-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Venedig-Hotels-Best-Western-Hotel-Tritone.h787812-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&