Restaurangalternativ
Hotellet har både restaurang och bar. Du kan beställa mat från rumsservice eller fylla på med energi på deras kafé. Frukost enligt egen beställning serveras dagligen mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster en platt-tv och kan dessutom hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och bidéer. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, värdeförvaringsskåp och skrivbord.
På boendet
Hotel Paloma erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och kaffe i allmänt utrymme. Parkering erbjuds för EUR 8.00 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, kemtvätt/tvättjänster samt conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till ett mötesrum, gratis dagstidningar och en terrass.
Förutom restaurang och kafé finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel Paloma. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn. Detta hotell i Tomelloso har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Parkering (begränsat antal platser)
Hotel Paloma erbjuder 44 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar eller dusch, bidéer och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukost enligt egen beställning.
Hotel Paloma – restaurang som serverar frukost, brunch, lunch och middag. Barnmeny finns. Bokning krävs.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och parkering.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och parkering. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.