Restaurangalternativ
Du kan beställa mat från rumsservice eller koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 24-tumss platt-tv med digitalkanaler. Dessutom erbjuds kylskåp, hårtork och skrivbord.
På boendet
Gäster på Hotel Kent har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, tvättmöjligheter och en frisersalong. För den som kör finns det parkering för EUR 25 per dag, annars erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 50 per fordon enkel resa. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bokning av guidade turer och biljetter och bagageförvaring.
Det finns snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, flerspråkig personal och conciergetjänster finns på Hotel Kent. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn.Detta hotell i Rom har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Parkering (begränsat antal platser)
Hotel Kent erbjuder 17 rum med hårtork. 24-tums platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 23.00. Om du planerar att ankomma efter 15.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Kent erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 23.00.
Gäster som anländer efter 15.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.