Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.30 och 10.00.
Rum
Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 20-tumss LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och designertoalettartiklar. Kaffebryggare, värdeförvaringsskåp och telefon erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Crosti Hotel har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Här erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig på begäran) för EUR 25 per person enkel resa, samt transport till/från kryssningsterminal. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med conciergetjänster, kemtvätt/tvättjänster och bagageförvaring.
Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig på begäran) och transport till/från kryssningsterminal finns tillgängliga mot en avgift. Hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, flerspråkig personal och conciergetjänster finns på Crosti Hotel. Detta hotell i Rom har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Crosti Hotel erbjuder 20 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och kaffe- och tebryggare. 20-tums LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, lyxtoalettartiklar, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Rom erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen hårtork och mörkläggningsgardiner. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.00. Extra frukost finns tillgänglig dagligen mot en avgift.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från kryssningsterminal och flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 72 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 23.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 23.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Crosti Hotel erbjuder transfer från kryssningsterminal och flygplats (avgifter kan tillkomma). Innan du reser kan du kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 72 timmar innan ankomsten. Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 23.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Oljud utanför kan höras in på rummen.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Boendet gör en kortreservation motsvarande kostnaden för första natten 15 dagar före ankomst för bokningar där betalning sker på plats istället för vid bokningstillfället.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.