Restaurangalternativ
Kontinental frukost serveras dagligen från 06:30 till 10:00 mot en avgift. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
Rum
De 120 rummen är luftkonditionerade och erbjuder bekvämligheter som kylskåp, vattenkokare och gratis tepåsar/snabbkaffe. Gäster har tillgång till en platt-tv och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, tofflor och toaletter med elektronisk bidé.
På hotellet
Vessel Inn Shiga Moriyama Ekimae erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mikro i allmänt utrymme och tvättmöjligheter. Parkering är tillgänglig för JPY 600 per natt. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med kemtvätt eller tvättjänster samt besvara dina frågor under vistelsen. Detta hotell har dessutom varuautomat.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Vessel Inn Shiga Moriyama Ekimae lockar med varuautomat, tvättmöjligheter och kemtvätt. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Moriyama.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Parkering (tilläggsavgift)
Vessel Inn Shiga Moriyama Ekimae erbjuder 120 luftkonditionerade rum med tofflor och hårtork. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har badkar/dusch, toaletter med elektronisk bidé och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Moriyama erbjuder sina gäster gratis wi-fi.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 06:30 till 10:00.
Vessel Inn Shiga Moriyama Ekimae har en restaurang.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort och kontanter
Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Ytterligare avgifter för frukost tillkommer för barn när de delar befintliga sängar.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort och kontanter. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel och allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; gäster får handrengöringsmedel. Boendet bekräftar att man följer följande riktlinjer om rengöring: Intertek Cristal (global tredjepartexpert).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.