Restaurangalternativ
Du kan äta gott på restaurangen och ta en drink i deras bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice. Kontinental frukost är tillgänglig dagligen mellan 09.00 och 11.00 mot en avgift.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv. 6 badrum, minibarer och fläktar erbjuds dessutom.
På boendet
På Casa Rural el Águila har gäster tillgång till en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här erbjuds gäster flygplatstransfer mot en avgift. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster och bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till en säsongsöppen utomhuspool, en spelhall och ett bibliotek.
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan bar vid poolen och en bar/lounge. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Utomhuspool, bibliotek och en terrass finns tillgängliga på Casa Rural el Águila. Denna gård i Montemolín har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Casa Rural el Águila erbjuder 10 luftkonditionerade rum med minibar och gratis toalettartiklar. Platt-tv finns på rummen. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Extrasängar (avgift tillkommer) är också tillgängliga. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 09.00 till 11.00.
Casa Rural el Águila har en restaurang.
Boendet har rumsservice.
Denna gård har bland annat en utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 11.00 till 18.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 15.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 11.00 till 18.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 15.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Det finns ingen parkering på området. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.