Restaurangalternativ
Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07:30 och 10:00 mot en avgift. Här kan du beställa nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjuta en måltid på restaurangen.
Rum
Due Mori har 12 luftkonditionerade rum med minibar, värdeförvaringsskåp och telefoner. Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Samtliga rum erbjuder dessutom skrivbord.
På hotellet
På Due Mori har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och en terrass. Du betalar EUR 6 per natt för parkering och dessutom erbjuds flygplatstransfer mot en avgift. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och flerspråkig personal finns tillgängliga på Due Mori som passar dem som reser i arbetet. Parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift. Detta hotell i Marostica har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Avgiftsfri parkering i närheten
Due Mori erbjuder 12 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta hotell i Marostica erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Allergitestade sängkläder och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07:30 till 10:00.
Due Mori har en restaurang.
Hotellet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07:30 till 23:00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen är öppen måndag till söndag 07.30–13.00 och 16.00–23.00. På söndag 08.00 till 12.00
Receptionen har öppet varje dag från 07:30 till 23:00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.