Rum
Varje lägenhet har ljudisolering, kök och möblerad balkong eller terrass. Här finns en platt-tv med satellitkanaler, och gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Varje lägenhet har dessutom kaffebryggare. Ingen städning
På boendet
Gäster på Apartaments Ponent har tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en säsongsöppen utomhuspool. Parkering erbjuds för EUR 20 per natt. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Detta lägenhetshotell har dessutom en terrass.
Som gäst på Apartaments Ponent har du tillgång till en säsongsöppen utomhuspool, takterrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Detta lägenhetshotell i Lloret de Mar har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift)
Apartaments Ponent erbjuder 52 rum med kaffe- och tebryggare och mörkläggningsgardiner. Rummen har inredda balkonger/terrasser. Rummen på detta lägenhetshotell med 3,5 stjärnor har kök med stor kyl/frys, spishäll och grytor/köksredskap. Badrummen har badkar eller dusch och bidéer. Detta lägenhetshotell i Lloret de Mar erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Platt-tv med satellitkanaler.
Detta lägenhetshotell har bland annat en säsongsöppen utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 20.00. Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 20.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.
Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.
Boendet rengörs av städpersonal
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.