Restaurangalternativ
Du kan utforska pensionatet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen.
Rum
Gäster har tillgång till en platt-tv och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Dessutom ingår gratis toalettartiklar. Ingen städning
På boendet
Gäster på Aara Wakka har tillgång till bland annat gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds både avgiftsfri parkering och gratis transport till/från tågstationen. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring och ge lokala restaurangtips.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hämtning vid järnvägsstationen och transport till järnvägsstationen är gratis.Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta pensionat i Hachimantai .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Aara Wakka erbjuder 8 rum med gratis toalettartiklar. Platt-tv finns på rummen. Gäster har tillgång till gratis wi-fi.
Aara Wakka har en restaurang.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Boendet erbjuder transfer från tågstation. Gäster måste kontakta boendet 24 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Receptionen är öppen varje dag från 15.00 till 23.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Boendet erbjuder endast upphämtning med buss från Appi-kogen-stationen.
Aara Wakka erbjuder transfer från tågstation. Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 24 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Receptionen har öppet varje dag från 15.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.