Restaurangalternativ
Kontinental frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 11.30 mot en avgift. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller avnjut en måltid på restaurangen eller kafé.
Rum
Din platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Värdeförvaringsskåp och gratis toalettartiklar erbjuds som standard.
På boendet
På Hotel Central har gäster tillgång till en takterrass, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressincheckning. Här har du tillgång till rabatterad parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang och kafé på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Takterrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter finns på Hotel Central. Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta hotell i Casablanca .
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering utanför anläggningen, rabatterade priser tillgängliga
Hotel Central erbjuder 32 rum med värdeförvaringsskåp och gratis toalettartiklar. Platt-tv med satellitpremiumkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 07.00 till 11.30.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på marockanska köket och serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 20.30 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 20.30 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En kontantdeposition för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.