Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

The Chancery Pavilion ligger i Bangalore City Center, en kort promenad från Cubbon-parken samt mindre än två kilometer från populära sevärdheter som M.G. Road. Detta hotell med 4,5 stjärnor har 222 rum och erbjuder ett fullständigt spa, en utomhuspool och gratis wi-fi på rummet.

Restaurangalternativ

Du kan äta gott på Ithaca - All Day Dining, en av 2 restauranger. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller slå dig ned med en drink på deras bar eller kafé. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.30 mot en avgift.

Rum

Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 32-tumss LCD-tv med digitalkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och laptopanpassade värdeförvaringsskåp.

På boendet

På The Chancery Pavilion erbjuds gäster ett fullständigt spa, en utomhuspool och ett fitnesscenter. Gäster har tillgång till gratis parkeringsservice, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 2820 per fordon enkel resa. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med kemtvätt/tvättjänster, conciergetjänster och bagageförvaring. Detta hotell i lyxstil har dessutom gratis wi-fi i allmänna utrymmen, business-service och kaffe/te i allmänt utrymme.

  • Walking distance to UB City and Cubbon Park
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free secured valet parking
  • Onsite dining
  • Superior-rum - 1 sovrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max
    431 kr* Per natt per rum 4 juni - 5 juni

    Club-rum

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    Deluxe-rum - 1 kingsize-säng - icke-rökare

    Antal bäddar 1 kingsize-säng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    The Chancery Pavilion erbjuder gäster tillträde till ett fullständigt spa, en utomhuspool och fitnesscenter. Det finns 2 restauranger och kafé på plats.Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service, 2 mötesrum och limousine- och taxibokning erbjuds. Spatjänster, flerspråkig personal och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på The Chancery Pavilion i lyxstil. Lokaltransport inom 0 kilometer och transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) finns tillgängliga mot en avgift. Gratis parkeringsservice finns tillgänglig. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 4,5 stjärnor i Bengaluru.

    • 1 byggnad
    • 222 rum
    • 8 våningar
    • 2 restauranger
    • Business-service
    • Frukost tillgänglig (avgift tillkommer)
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Limousine- och taxibokning
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Conciergetjänster
    • Presentbutik
    • Gratis dagstidningar
    • Tv i allmänt utrymme
    • Portier/piccolo
    • Hiss
    • Särskilda platser för rökning
    • Bar/lounge

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Antal utomhuspooler - 1
    • Gratis wi-fi
    • Ljudisolerade rum
    • Tvättmöjligheter

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkeringsservice

    Transport

    • Tågstation: Cantonment Station (4,6 km)
    • Transport till och från boendet: Flygplatstransfer, lokaltransport inom 0 kilometer och hämtning vid järnvägsstationen finns tillgängligamot en tilläggsavgift
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkeringsservice

    Bekvämligheter på rummet

    The Chancery Pavilion erbjuder 222 luftkonditionerade rum med minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. 32-tums LCD-tv med digitalpremiumkanaler. Detta hotell i Bengaluru erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och strykjärn/strykbräda finns på begäran.

    • Minibar
    • Rumsservice dygnet runt
    • HD-tv
    • Digitalkanaler
    • Premiumkanaler
    • Kaffe- och tebryggare
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Daglig städning
    • Uppbäddningsservice
    • Laptopanpassat värdeförvaringsskåp
    • Gratis toalettartiklar
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Ljudisolering
    • Luftkonditionering
    • Anslutande rum tillgängliga
    • Rullstolsanpassat

    Mat och dryck

    Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.00 till 10.30.

    Ithaca - All Day Dining – restaurang som serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Bokning krävs.

    Alchemy - elegant restaurang på platsen. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Bokning krävs. Öppet alla dagar

    Boendet har rumsservice dygnet runt.

    Aktiviteter i närheten

    Detta hotell har bland annat en utomhuspool och fitnesscenter.

    Spatjänster

    Gäster kan unna sig ett besök på deras spa, där du hittar 1 behandlingsrum. Här erbjuds tjänster som massage.

    • Antal behandlingsrum 1
    • Massage

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    • Rullstolsanpassad allmän toalett
    • Rullstolsanpassad gång till hiss
    • Väl upplyst väg till ingången
    • Rullstolsanpassad registreringsdisk
    • Tillgänglighetsanpassat för rullstolar (kan finnas begränsningar)
    • Rullstolsanpassade mötesutrymmen/businesscenter

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Boendet erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta boendet 48 timmar innan ankomsten med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att arrangera hämtning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Vid incheckning måste gäster uppvisa antingen ett negativt PCR-testresultat för covid-19 eller bevis om fullständig vaccination mot covid-19. Gäster som uppvisar negativt covid-19-testresulat måste ha testats högst 72 timmar före incheckning. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.

    Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.

    The Chancery Pavilion erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen 48 timmar innan ankomsten med uppgifter om din ankomst. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Barn bor gratis! Ett barn upp till 5 år bor gratis vid bruk av ordinarie sängar.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Varken husdjur eller assistanshundar är tillåtna på The Chancery Pavilion

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.

    Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Oljud utanför kan höras in på rummen.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Inga besökare eller oregistrerade gäster tillåts på rummen.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Vid incheckning måste gäster antingen uppvisa PCR-test för covid-19 med negativt testresultat eller bevis på fullständig vaccination mot covid-19. Det negativa covid-19-testet måste ha utförts högst 72 timmar före incheckning.

    • Ett barn bor gratis
    • Bil rekommenderas
    • Kreditkortsreservation
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Säkerhetssystem
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Rökdetektor
    • Ljudisolerade rum kan ej garanteras
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Negativt covid-19-testresultat måste vara av specifik typ: PCR-test
    • Negativt covid-19-testresultat måste ha utfärdats inom en specifik period före incheckning: 72 timmar
    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Barn bor gratis – maxålder 5
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Barn bor gratis
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Bankkort
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 48 timmar

    Avgifter

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för frukostbuffé: INR 750 för vuxna och INR 750 för barn
    • Avgift för flygtransfer: INR 2820 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 3)
    • Tidig incheckning är tillgänglig mot en avgift (i mån av tillgänglighet)
    • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    Bra att veta

    • Poolen är tillgänglig från 06.00 till 18.00.
    • Bokning behövs för massage och spabehandlingar. Vill du boka kan du kontakta detta hotell innan ankomst, med hjälp av informationen i bokningsbekräftelsen.
    • Ett barn som är upp till 5 år bor gratis i förälders eller vårdnadshavares rum om inga extrasängar används.
    • Endast registrerade gäster är tillåtna på rummen.
    • I mån av tillgång kan anslutande rum efterfrågas genom att kontakta boendet med hjälp av numret på din bokningsbekräftelse.
    • Tillgången till vissa faciliteter kan vara begränsad. För mer information kan du kontakta boendet direkt med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen.
    • Husdjur och assistanshundar är inte tillåtna på plats.
    url importing http://www.mrjet.se/Bengaluru-Hotels-The-Chancery-Pavilion.h1397794-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Bengaluru-Hotels-The-Chancery-Pavilion.h1397794-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Bengaluru-Hotels-The-Chancery-Pavilion.h1397794-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&