Restaurangalternativ
Lägenhetshotellet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Varje lägenhet har kök med kylskåp, ugn, mikrovågsugn och spishäll. Här erbjuds gäster både platt-tv och gratis wi-fi. I badrummen finns djupa badkar och bidéer. Här erbjuds dessutom bekvämligheter som kaffebryggare, takfläkt och telefon. Städning är tillgänglig en gång i veckan.
På boendet
Gäster på Garden City erbjuds 2 utomhuspooler, barnpool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds avgiftsfri parkering i närheten för den som kör. Personalen i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med dina önskemål. Här har gäster dessutom tillgång till en spelhall och en trädgård.
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Garden City erbjuder gäster tillgång till 2 utomhuspooler och barnpool. Garden City lockar med spelhall/-rum, trädgård och hiss. Detta lägenhetshotell i Adeje har 3,5 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Wi-fi (tilläggsavgift)
Avgiftsfri parkering i närheten
Garden City erbjuder 120 rum med kaffe- och tebryggare och strykjärn/strykbräda. Rummen på detta lägenhetshotell med 3,5 stjärnor har kök med kylskåp, spishäll, mikrovågsugn och grytor/köksredskap. Badrummen har badkar eller dusch med djupa badkar och bidéer. Detta lägenhetshotell i Adeje erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 25+ Mbps. Platt-tv finns på rummen. Städning sker varje vecka.
Garden City har en restaurang.
Här hittar du 2 utomhuspooler och barnpool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Boendet rengörs av städpersonal
Fester och gruppevenemang är inte tillåtna på boendet.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning. Fester och grupptillställningar är strängt förbjudna på boendet. Boendet rengörs av städpersonal.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.