Restaurangalternativ
Här kan du äta gott på någon av 2 restauranger, som till exempel SRI MANGANTI, där man specialiserar sig på lokala och internationella rätter. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller koppla av med en drink i deras bar. Frukostbuffé serveras dagligen mellan 06:00 och 10:00 mot en avgift.
Rum
Alla 177 individuellt inredda rum har minibar, vattenkokare och gratis flaskvatten. Här får du tillgång till gratis wi-fi och en 42-tumss LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Värdeförvaringsskåp, telefon och skrivbord erbjuds dessutom.
På hotellet
Gäster på Grand Keisha Yogyakarta har tillgång till bland annat en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och gratis dagstidningar. Gäster har tillgång till gratis parkeringsservice, samt flygplatstransfer (tillgänglig på begäran) för IDR 150000 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som gärna hjälper dig med bokning av guidade turer och biljetter, förvaring av värdesaker och kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, en portier/piccolo och reception.
Det finns 2 restauranger på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig på begäran) och lokaltransport finns tillgängliga mot en avgift. Utomhuspool, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och flerspråkig personal finns tillgängliga på Grand Keisha Yogyakarta som passar dem som reser i arbetet. Detta hotell erbjuder conciergetjänster och bröllopstjänster. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 4 stjärnor i Depok.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkeringsservice , Parkering (begränsat antal platser)
Grand Keisha Yogyakarta erbjuder 177 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen är individuellt möblerade och inredda. 42-tums LCD-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch, tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 06:00 till 10:00.
SRI MANGANTI - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag.
OTTOMAN SKY LOUNGE - temarestaurang som specialiserar sig på turkiska köket och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Öppet alla dagar
Hotellet har rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem i alla rum. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; gäster får handrengöringsmedel. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost och genom rumsservice.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.