Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, KMS HAKKIM, där du kan äta gott. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice. Frukostbuffé serveras dagligen mot en avgift.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Gratis dagstidningar, värdeförvaringsskåp och strykjärn/strykbräda är också tillgängliga.
På boendet
På Plazza hotel , Trichy har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en tv i allmänt utrymme, bankettsal och en portier/piccolo.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Plazza hotel , Trichy som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Plazza hotel , Trichy helrenoverades augusti 2019. Detta hotell iTiruchirapally är i art décostil och tillåter endast rökning på särskilda platser.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Plazza hotel , Trichy erbjuder 86 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen. Renovering av alla rum slutfördes i augusti 2019.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en frukostbuffé.
KMS HAKKIM - restaurang som specialiserar sig på indiska köket.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.