Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Pondok Ningsih 2 Malino ligger 36 km från Air Terjun Takapala. Detta pensionat med 15 rum erbjuder avgiftsfri parkering, en terrass och en dygnet runt-öppen reception.

Rum

Din tv har kabelkanaler. Dessutom ingår skrivbord.

På boendet

Nybyggda Pondok Ningsih 2 Malino stod färdigt 2018, och kan erbjuda gäster en terrass, en trädgård och en bankomat. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring samt besvara dina frågor under vistelsen. Detta pensionat har dessutom en närbutik.

  • Free parking
  • 24-hour front desk
  • Standardrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    Superior-rum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max

    På hotellet

    Du som bor på Pondok Ningsih 2 Malino har tillgång till en terrass, trädgård och närbutik. Receptionen har öppet dygnet runt.Det är gratis att parkera.Rökning tillåts på särskilt anvisade platser på detta pensionat i Malino .

    • 1 byggnad
    • 15 rum
    • 2 våningar
    • Byggdes 2018
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Bagageförvaring
    • Närbutik
    • Terrass
    • Trädgård
    • Bankomat
    • Särskilda platser för rökning

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Pondok Ningsih 2 Malino har 15 rum. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har dusch. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

    • Tv
    • Kabel-tv
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Angränsande badrum

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 14.00
    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 12.00

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Husdjur tillåts utan avgift
    • Endast katter och hundar tillåts

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar bankkort och kontanter.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Boendet tar emot bankkort och kontanter.

    • Boendet erbjuder inte covid-19-test på plats.
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är inte tillgängliga
    • Masker är obligatoriska på boendet
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Husdjur tillåtna (inga avgifter)
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs inte med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Servicedjur är inte tillåtna
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser
    url importing http://www.mrjet.se/Tinggimoncong-Hotels-Pondok-Ningsih-2-Malino.h48895415-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Tinggimoncong-Hotels-Pondok-Ningsih-2-Malino.h48895415-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Tinggimoncong-Hotels-Pondok-Ningsih-2-Malino.h48895415-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&