Hotel AVG Palace

3.0-stjärnigt boende

Fotogalleri för Hotel AVG Palace

Exteriör
Deluxe dubbelrum | Skrivbord, arbetsyta för laptop och gratis wi-fi
Restaurang
Reception
Deluxe dubbelrum | Skrivbord, arbetsyta för laptop och gratis wi-fi

Populära bekvämligheter

  • Husdjursvänligt
  • Parkering ingår
  • Gratis wi-fi
  • Restaurang
  • Frukost tillgänglig
  • Företagstjänster
231 kr
inklusive skatter och avgifter
25 dec. – 26 dec.

Utforska området

Se på karta
NEAR BUS STAND TAPUKARA, 625/251 & 717/251, Tijara, RJ, 301707
  • Place, Ashiana Village Center
    ‪23 min med bil‬
  • Place, Shri Shiv Kund varmvattenkälla
    ‪37 min med bil‬
  • Place, Damdama Lake
    ‪49 min med bil‬

Rumsalternativ

Deluxe dubbelrum

  • 19 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Comfort enkelrum

  • 22 kvadratmeter
  • 2 sovplatser
  • 1 kingsize-säng

Liknande boenden

Om boendet

Hotel AVG Palace

Hotell i Tijara med 2 restauranger och dygnet runt-öppen reception
Hotel AVG Palace är ett hotell där gäster erbjuds tillgång till2 restauranger, konferenslokaler och conciergetjänster. Här erbjuds även gratis wi-fi i allmänna utrymmen, avgiftsfri parkering och gratis mottagning. Dessutom erbjuds kemtvätt, tvättmöjligheter och dygnet runt-öppen reception. Handdukarna byts på begäran
Hotel AVG Palace har 18 rum. Rummen har separat middagsplats och skrivbord. Detta hotell i Tijara erbjuder sina gäster gratis wi-fi, med en hastighet på 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter). Badrummen har dusch. Byte av handdukar och byte av lakan kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Hotel AVG Palace ligger 11,9 km från Ashiana Village Center. Detta hotell med 3 stjärnor har 18 rum och ståtar med 2 restauranger, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Ta en paus och mingla med andra gäster på deras gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Komplett frukost serveras dagligen från 07.30 till 10.30 mot en avgift.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Middagsplatser, sittutrymmen och skrivbord är också tillgängliga. Handdukarna byts på begäran
På boendet
På Hotel AVG Palace har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och en dator. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring samt conciergetjänster. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, en tv i allmänt utrymme och bröllopstjänster.
Bekvämligheter
  • Gratis wi-fi på rummet och i allmänna utrymmen
  • Gratis parkering under tak
  • Restaurang
  • Conciergetjänster
Det finns 2 restauranger på plats. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Möteslokaler på detta hotell är 74 kvadratmeter och här finns konferensrum. På Hotel AVG Palace som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och eldstad i lobbyn. Det finns parkeringsplatser som är gratis.

Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Tijara.

Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Hotel AVG Palace har 2 restauranger.

Hotellbekvämligheter

Internet

  • Tillgängligt i alla rum: gratis wi-fi
  • Wi-fi-hastighet på rummet: 250+ Mbps (passar för 3–5 personer eller upp till 10 enheter)
  • Tillgängligt i vissa allmänna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Avgiftsfri, säker och täckt parkering på området
  • Begränsad parkering på området

Mat och dryck

  • Komplett frukost tillgänglig dagligen 07.30–10.30 mot en avgift: INR 150–300 för vuxna och INR 150–300 för barn
  • 2 restauranger
  • Gratis mottagning med hotellmanager varje dag
  • Privata picknickar

Att göra

  • Tv i allmänna utrymmen

Familjevänligt

  • Separat middagsplats i rummet
  • Tvättmöjligheter

Bekvämligheter

  • Bagageförvaring
  • Reception öppen dygnet runt
  • Tvättmöjligheter
  • Vattenautomat

Gästtjänster

  • Bröllopstjänster
  • Byte av handdukar på begäran
  • Byte av lakan på begäran
  • Conciergetjänster
  • Hjälp med bokning av guidade turer och biljetter
  • Kemtvätt/tvättservice
  • Romantiska paket och paket för frieri
  • Städning varje dag

Business-service

  • 74 kvadratmeter utrymme för konferensrum
  • Dator

Utomhus

  • I ett naturreservat

Tillgänglighetsanpassning

  • Ingen hiss

Mer

  • Bankettsal
  • Eldstad i lobbyn
  • Platser anvisade för rökning (böter kan tillämpas)

Bekvämligheter på rummet

Badrum

  • Dusch
  • Handdukar tillhandahålles
  • Privat badrum
  • Schampo
  • Tvål

Mat och dryck

  • Separat middagsplats

Mer

  • Arbetsområde för laptop
  • Separat sittutrymme
  • Skrivbord

Regler

Incheckning

Checka in från: 12.00. Checka in fram till: när som helst.
Minimiålder för incheckning - 18 år

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00

Incheckningsinstruktioner

Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Informationen från boendet kan ha översatts med automatiska översättningsverktyg

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Husdjur: INR 350 per husdjur, per vistelse (max INR 450 per vistelse), plus en städavgift på INR 200
  • Endast katter och hundar tillåts

Barn och extrasängar

  • Barn är välkomna.

Betalningstyper

Viktig information

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

  • Avgift för komplett frukost: INR 150–300 för vuxna och INR 150–300 för barn (ungefärligt pris)
  • Avgift för husdjur: INR 350 per husdjur per vistelse (max INR 450 per vistelse) plus INR 200 som engångsavgift för städning

Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hålla koll på

Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Personalen i receptionen välkomnar gästerna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer värdens avbokningspolicy att gälla. I enlighet med EU-bestämmelser om konsumenträtt gäller inte ångerrätten för boendebokningstjänster.