Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, Garden Grille, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, ladda med energi på deras kafé och mingla med andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag. Gäster serveras komplett frukost dagligen mot en avgift.
Rum
Gäster kan hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi och fast internet, och erbjuds dessutom en 32-tumss LED-tv. Badrummen har designertoalettartiklar och bidéer, och gäster sover gott i sängar med memory foam-madrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. Kylskåp, vattenkokare och gratis dagstidningar är också tillgängliga.
På boendet
Hilton Garden Inn Trivandrum har en utomhuspool, ett dygnet runt-öppet fitnesscenter och träning på rummet. Här är parkering och parkeringsservice gratis, och den som inte kör erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 1490 per fordon enkel resa. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, förvaring av värdesaker och kemtvätt/tvättjänster. Detta hotell i lyxstil har dessutom gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och ett konferenscenter.
Hilton Garden Inn Trivandrum erbjuder gäster tillgång till en utomhuspool, fitnesscenter (öppet dygnet runt) och träning på rummet. Det finns restaurang på plats, men även kafé och snackbar/deli. Du har att välja på 2 barer/lounger när du känner för en drink. En dator finns på plats och både den fasta internetuppkopplingen och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. Bekvämligheter för affärsresenärer som ett business-center (öppet dygnet runt) och 3 mötesrum erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 260 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Flerspråkig personal, presentbutik/tidningskiosk och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hilton Garden Inn Trivandrum i lyxstil. Du får tillgång till utomhuspool på ett partnerboende. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och transport till/från stranden finns tillgängliga mot en avgift. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Thiruvananthapuram.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice , Parkering (begränsat antal platser)
Hilton Garden Inn Trivandrum erbjuder 132 rum med delat boende som har laptopanpassade värdeförvaringsskåp och värdeförvaringsskåp. Sängarna har memory foam-madrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. LED-tv finns på rummen. Badrummen har badkar eller dusch, badrockar, tofflor och lyxtoalettartiklar. Detta hotell i Thiruvananthapuram erbjuder gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, skrivbordsstolar och telefon. Dessutom har rummen gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll, städning sker dagligen och allergitestade sängkläder finns på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen avnjuta en komplett frukost.
Garden Grille - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns. Öppet dygnet runt.
V Bar - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, brunch, lunch och middag. Här kan gäster njuta av en vacker utsikt över trädgården. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Barnmeny finns. Happy hour erbjuds. Bokning krävs. Öppet alla dagar
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool, fitnesscenter (öppet dygnet runt) och träning på rummet.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Hilton Garden Inn Trivandrum erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar, extrasängar och barnstol.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare och säkerhetssystem.
Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer för rengöring och desinficering som utfärdats av CleanStay (Hilton).
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Observera: i enlighet med gällande lag serveras ingen alkohol på boendet den första dagen i varje månad.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar, extrasängar och barnstol. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor och säkerhetssystem i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av CleanStay (Hilton).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.