Restaurangalternativ
Hotellet har en restaurang, Restaurant, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice. Frukostbuffé serveras dagligen från 07.30 till 10.30 mot en avgift.
Rum
Här erbjuds gäster en tv med kabelkanaler. Samtliga sängar har duntäcken och i badrummen finns gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds kaffebryggare, takfläktar och skrivbord.
På boendet
Gäster på 5 Falls Resort har tillgång till en ångbastu, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mötesrum. Här ingår avgiftsfri parkering. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till business-service, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Business-service och mötesrum erbjuds. Ångbastu, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på 5 Falls Resort som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Tenkasi har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
5 Falls Resort erbjuder 60 rum med gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Rummen är möblerade med dagsängar och skrivbord. Sängarna har duntäcken. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Dessutom har rummen takfläkt och mörkläggningsgardiner. Allergitestade sängkläder och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Extrasängar (avgift tillkommer) är också tillgängliga. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.30 till 10.30.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Detta hotell har bland annat ångbastu.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.