Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.30 och 10.00. Hotellet har en restaurang, Restaurace Lihovar, där du kan avnjuta en utsökt måltid under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet.
Rum
Din platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom ingår skrivbord.
På boendet
Gäster på Hotel Antoň har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och konferensrum. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för CZK 2500.00 per fordon tur och retur. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. LOCALIZEHär har gäster dessutom tillgång till business-service, ett bibliotek och en terrass.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och mötesrum erbjuds. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel Antoň som passar dem som reser i arbetet. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Telč har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Antoň erbjuder 42 rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar eller dusch. Detta hotell i Telč erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.30 till 10.00.
Restaurace Lihovar - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.30 till 20.00. Kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Antoň erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.30 till 20.00.
Gäster måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Hotelstars Union tilldelar officiella stjärnklassificeringar för boenden i Tjeckien. Detta boende har klassificerats som 3 stars.