Restaurangalternativ
Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Bärbara fläktar och skrivbord erbjuds som standard.
På boendet
Gäster på Accommodation Te Puna har tillgång till bland annat en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och expressincheckning. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge lokala restaurangtips. Här har gäster dessutom tillgång till expressutcheckning, tvättmöjligheter och ett picknickområde.
Accommodation Te Puna lockar med utomhuspool, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Accommodation Te Puna lockar med picknickområde, tvättmöjligheter och expressincheckning. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta motell med 3,5 stjärnor i Minden.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Accommodation Te Puna erbjuder 17 rum med bärbara fläktar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Badrummen har dusch. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Detta motell har bland annat en utomhuspool.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 20.30. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster som vill ha frukost på hotellet måste kontakta boendet 24 timmar före ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 20.30.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Nya Zeelands officiella stjärngradering tillhandahålls av Qualmark®