Restaurangalternativ
Gratis frukost med lokala rätter serveras dagligen mellan 08.30 och 10.30. Pensionatet har en restaurang som passar utmärkt för en rofylld måltid.
Rum
Här erbjuds gäster en LED-tv och kan dessutom hålla sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Värdeförvaringsskåp, strykjärn/strykbräda och skrivbord erbjuds dessutom. Städning på begäran
På boendet
Gäster på Guest house TWINS har tillgång till bland annat en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och tvättmöjligheter. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Receptionen är bemannad dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, kemtvätt/tvättjänster samt förvaring av värdesaker. Här har gäster dessutom tillgång till en trädgård, ett picknickområde och utomhusgrillar.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Utomhuspool, utomhusgrill och trädgård finns på Guest house TWINS. Det är gratis att parkera.Detta pensionat i Tasjkent har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Guest house TWINS erbjuder 8 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. LED-tv finns på rummen. Badrummen har dusch med regndusch, tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Detta pensionat i Tasjkent erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Dessutom har rummen strykjärn/strykbräda och mörkläggningsgardiner. Städning sker på begäran.
Gäster kan äta gratis frukost med lokala rätter dagligen från 08.30 till 10.30.
Guest house TWINS har en restaurang.
Detta pensionat har bland annat en utomhuspool.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar endast kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet accepterar endast kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.