Restaurangalternativ
Du kan äta gott på JAMOO, en av 5 restauranger. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet eller släck törsten med en drink på deras bar eller kafé.
Rum
Shangri-la Hotel Surabaya har 368 ljudisolerade rum med kylskåp, vattenkokare och gratis flaskvatten. Här erbjuds gäster en 49-tumss smart-tv med kabelkanaler, såväl som gratis wi-fi och fast internet. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar, tandborstar och tandkräm och badrockar. Värdeförvaringsskåp, telefon och strykjärn/strykbräda erbjuds dessutom. Handdukarna byts på begäran
På hotellet
Shangri-la Hotel Surabaya erbjuder ett fullständigt spa, en nattklubb och en utomhuspool. Här har du tillgång till gratis parkering, parkeringsservice mot en avgift (USD 5 per dag), samt limousine- och taxibokning. Receptionen är öppen dygnet runt och har flerspråkig personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Detta hotell i lyxstil har dessutom en barnpool, ett gym och en bubbelpool.
Shangri-la Hotel Surabaya erbjuder gäster tillträde till ett fullständigt spa, utomhustennisbanor och en vattenrutschkana. Det finns 5 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan en bar vid poolen och en bar/lounge. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Bekvämligheter för affärsresenärer som business-service och limousine- och taxibokning erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 1603 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Utomhuspool, barnpool och gym finns tillgängliga på Shangri-la Hotel Surabaya i lyxstil. Ett begränsat antal parkeringsplatser finns tillgängliga mot en avgift, enligt principen först till kvarn. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Surabaya.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkeringsservice (tilläggsavgift) , Parkering (begränsat antal platser)
Shangri-la Hotel Surabaya erbjuder 368 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och gratis flaskvatten. 49-tums smart-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har badrockar, tofflor, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Surabaya erbjuder gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen hårtork och strykjärn/strykbräda. Massage på rummet, allergitestade sängkläder och byte av handdukar kan fås på begäran. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
JAMOO – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Nishimura – restaurang som serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
Sapore Osteria – restaurang som endast serverar middag. Öppet alla dagar
Shang Palace – restaurang som serverar lunch och middag. Öppet alla dagar
Desperados Bar & Grill – restaurang som endast serverar middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren. Öppet alla dagar
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice dygnet runt.
En utomhuspool, en barnpool och en bubbelpool finns på området. Här finns även utomhustennisbanor, en vattenrutschkana, ett gym och en bastu.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
CHI, The Spa har 6 behandlingsrum, inklusive rum för par. Här erbjuds tjänster som massage med varma stenar, klassisk massage, ansiktsbehandlingar och kroppsinpackningar. En mängd behandlingar erbjuds, såsom aromaterapi och reflexologi. Spat är utrustat med en bastu, bubbelpool och en ångbastu.
Spat är öppet alla dagar.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Incheckning sker på annan plats än hotellet. För att checka in, ta dig till Horizon Lounge for Horizon Guests. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som bokar prisplaner där frukost ingår får frukost baserat på antal gäster i rummet. Ytterligare barn under 5 år och barn 6–11 år får 50% rabatt på vuxenpriset för frukostbuffé.
Incheckning sker inte på hotellet, utan gäster måste gå till Horizon Lounge for Horizon Guests
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: kolmonoxiddetektor, rökdetektor, säkerhetssystem och fönstergaller.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter.
För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, rökdetektor, säkerhetssystem och fönstergaller i alla rum. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel; allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C; rumsdörrar stängs och låses efter städning; boendet rengörs och desinficeras med elektrostatisk spray. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker och handskar. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel; kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner; kontaktfri rumsservice är tillgänglig; ansiktsmask måste användas i gemensamma utrymmen. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost, lunch och middag, såväl som genom rumsservice. På boendet tillämpas utökade åtgärder för matservice. Varje gästrum står tomt i minst 24 timmar mellan bokningar. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Shangri-La bryr sig (Shangri-La). Boendet bekräftar att man följer följande riktlinjer om rengöring och desinficering: Bureau Veritas (global tredjepartexpert).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.