Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 08.00 och 10.00. Koppla av med en drink i deras bar.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en LCD-tv. Samtliga sängar med bäddmadrasser har kuddmenyer och duntäcken, och i badrummen finns hårtorkar och gratis toalettartiklar. Ingen städning
På boendet
Gäster på Villa M har tillgång till en bastu, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en säsongsöppen utomhuspool. Här har du tillgång till avgiftsfri parkering och flygplatstransfer mot en avgift. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med kemtvätt/tvättjänster, bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter. Här finns dessutom en spelhall, gratis dagstidningar och en terrass.
Villa M erbjuder gäster tillgång till bastu och en säsongsöppen utomhuspool. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan bar vid poolen och en bar/lounge. Gratis frukost serveras dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, spelhall/-rum och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Villa M. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta pensionat med 3 stjärnor i Split.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Villa M erbjuder 14 luftkonditionerade rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Sängarna har bäddmadrasser och duntäcken. Kuddmeny finns tillgänglig. LCD-tv finns på rummen. Badrummen har dusch. Detta pensionat i Split erbjuder sina gäster gratis wi-fi.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 08.00 till 10.00.
Detta pensionat har bland annat bastu och en säsongsöppen utomhuspool.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet accepterar kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.