Restaurangalternativ
Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.30 och 10.00 mot en avgift. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt, slå dig ned med en drink i deras bar och träffa andra gäster på en gratis mottagning med manager, som anordnas varje dag.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler och dvd-spelare. Dessutom erbjuds bekvämligheter som minibarer, hårtork och värdeförvaringsskåp.
På boendet
Hotel More erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och expressutcheckning. Du betalar EUR 15 per dag för parkering och dessutom erbjuds flygplatstransfer mot en avgift. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring och kemtvätt/tvättjänster. Detta hotell vid stranden har dessutom gratis dagstidningar, tvättmöjligheter och en tv i allmänt utrymme.
Detta boende är stängt under november, december, januari, februari och mars.
Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis mottagning med manager erbjuds dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och kaffe i allmänt utrymme finns på Hotel More som passar dem som reser i arbetet. Det finns tillgängliga parkeringsplatser mot en avgift. Detta hotell i Split har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Tillgång till internet – trådlös
Parkering (tilläggsavgift)
Hotel More erbjuder 9 rum med dvd-spelare och minibar. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch och hårtorkar. Detta hotell i Split erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Boendet tillhandahåller skrivbord, värdeförvaringsskåp och telefon. Städning sker dagligen.
Mottagning med manager arrangeras gratis varje dag på detta hotell.
Boendet har rumsservice dygnet runt.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 23.00. Om du planerar att ankomma efter 15.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 23.00.
Gäster som anländer efter 15.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.