Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotel As ligger mindre än tre kilometer från populära attraktioner som Gregorius av Nins staty och Diocletianus' palats. Detta hotell med 3 stjärnor har 38 rum och välkomnar gäster med en restaurang, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Hotellet har både restaurang och bar. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på boendets kafé.

Rum

Din tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Minibarer, hårtork och värdeförvaringsskåp erbjuds dessutom.

På boendet

Hotel As renoverades 2019 och erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, ett mötesrum och gratis dagstidningar. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 67 per fordon enkel resa. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig dygnet runt med förvaring av värdesaker, kemtvätt/tvättjänster och bokning av guidade turer och biljetter. Här har gäster dessutom tillgång till tvättmöjligheter, en tv i allmänt utrymme och en trädgård.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Onsite dining
  • Laundry facilities
  • Standard dubbelrum

    Antal bäddar 1 queensize-säng Maxbeläggning 3 max

    Standard dubbelrum för 1 person - privat badrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 1 max

    På hotellet

    Det finns restaurang på plats, men även kafé. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Flerspråkig personal, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Hotel As som passar dem som reser i arbetet. Det är gratis att parkera.Hotel As helrenoverades januari 2019. Detta hotell i Split har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 38 rum
    • 2 våningar
    • Byggdes 2006
    • Kemtvätt
    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen dygnet runt)
    • Flerspråkig personal
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Trädgård
    • Gratis dagstidningar
    • Tv i allmänt utrymme
    • Rökning förbjuden
    • Bar/lounge
    • Kafé
    • Mötesrum
    • Restaurang

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Familjeboende
    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Gratis spjälsängar

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Split station (1,1 km)
    • Transport till och från boendet: Transport till/från flygplatsen
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotel As erbjuder 38 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Det finns satellit-TV. Badrummen har badkar/dusch och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.

    • Minibar
    • Rumsservice
    • Tv
    • Satellit-tv
    • Kombinerad dusch/badkar
    • Gratis spjälsängar
    • Daglig städning
    • Hårtork
    • Värdeförvaringsskåp
    • Telefon
    • Strykjärn/strykbräda kan önskas
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Luftkonditionering
    • Angränsande badrum

    Mat och dryck

    Hotel Restaurant – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.

    Boendet har rumsservice.

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Cykeluthyrning på området
    • Kasino i närheten
    • Hälso- eller skönhetsspa i närheten

    Tillgänglighet

    Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 00.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00

    Incheckningsinstruktioner:

    Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Hotel As erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Gratis spjälsängar!

    Husdjur

    • Inga djur tillåtna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och kontanter.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare och förbandslåda.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Bankkort accepteras ej
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Boendet följer Kroatiens turismförenings (HUT) saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Rökdetektor
    • Bokning krävs för covid-19-test på plats
    • Boendet kräver inte hälsodokumentation vid incheckning
    • Gästboende förseglas efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är tillgänglig
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Boendet är officiellt certifierat enligt regionala saneringsregler Recommendations for hotels and renters (Kroatien)
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice
    • Tidslucka tillämpas mellan vistelser: 24 timmar

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Skatten är säsongsbunden och gäller inte alltid året om. Undantag från skatten kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
    • Stadsskatt: Från 1 oktober till 31 mars, 1.86 EUR per person, per natt för vuxna; 0.93 EUR per natt för gäster i åldrarna 12–17 år. Skatten gäller inte barn under 12 år.
    • Stadsskatt: Från 1 april till 30 september, 2.00 EUR per person, per natt för vuxna; 1.00 EUR per natt för gäster i åldrarna 12–17 år. Skatten gäller inte barn under 12 år.

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.

    • Avgift för flygtransfer: EUR 67 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 8)
    • Sen utcheckning är möjlig mot en avgift (endast i mån av tillgång)

    Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.

    url importing http://www.mrjet.se/Split-Hotels-Hotel-As.h1790438-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Split-Hotels-Hotel-As.h1790438-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Split-Hotels-Hotel-As.h1790438-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&