Hotel As

3.0-stjÀrnigt boende

Fotogalleri för Hotel As

Lobby
Boendets ingÄng
Frukostbuffé
Minibar, vÀrdeförvaringsskÄp pÄ rummet och skrivbord
Minibar, vÀrdeförvaringsskÄp pÄ rummet och skrivbord

Recensioner

8,0 av 10,
Mycket bra

PopulÀra bekvÀmligheter

  • Bar
  • Rumsservice
  • Reception dygnet runt
  • StĂ€dning
  • TvĂ€ttservice
  • Parkering ingĂ„r

Utforska omrÄdet

Map
Kopilica 8a, Split, 21000
  • Splits hamn
    â€Ș4 min med bil‬
  • Split Riva
    â€Ș5 min med bil‬
  • Diocletianus' palats
    â€Ș5 min med bil‬
  • Split (SPU)
    â€Ș25 min med bil‬

Rumsalternativ

Standard dubbelrum för 1 person - privat badrum

  • 18 kvadratmeter
  • 1 sovplats
  • 1 dubbelsĂ€ng

Standard dubbelrum

8,6 av 10
UtmÀrkt
(8 recensioner)
  • 18 kvadratmeter
  • Utsikt mot staden
  • 3 sovplatser
  • 1 queensize-sĂ€ng ELLER 2 enkelsĂ€ngar

Liknande boenden

Om boendet

Hotel As

Hotell med avgiftsfri parkering, nÀra Gregorius av Nins staty
Detta hotell Àr en rökfri anlÀggning och stÄtar med en restaurang, en bar/lounge och ett kafé. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmÀnna utrymmen och avgiftsfri parkering. GÀster fÄr Àven tillgÄng till bekvÀmligheter som ett mötesrum, kemtvÀtt och tvÀttmöjligheter.
Hotel As erbjuder 38 luftkonditionerade rum med minibar och vÀrdeförvaringsskÄp. Det finns satellit-TV. Badrummen har badkar/dusch och hÄrtorkar.

GÀster har tillgÄng till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. StÀdning erbjuds dagligen och strykjÀrn/strykbrÀda kan fÄs pÄ begÀran.

Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgÀngliga pÄ plats eller i nÀrheten. Avgifter kan tillkomma.
Hotel As ligger mindre Àn tre kilometer frÄn populÀra attraktioner som Gregorius av Nins staty och Diocletianus' palats. Detta hotell med 3 stjÀrnor har 38 rum och vÀlkomnar gÀster med en restaurang, gratis wi-fi pÄ rummet och avgiftsfri parkering.
Restaurangalternativ
Hotellet har bÄde restaurang och bar. BestÀll nÄt gott frÄn rumsservice för att stilla hungern utan att lÀmna rummet, eller fyll pÄ med energi pÄ boendets kafé.
Rum
Din tv har satellitkanaler, och du hÄller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Minibarer, hÄrtork och vÀrdeförvaringsskÄp erbjuds dessutom.
PĂ„ boendet
Hotel As renoverades 2019 och erbjuder gratis wi-fi i allmÀnna utrymmen, ett mötesrum och gratis dagstidningar. GÀster har tillgÄng till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgÀnglig dygnet runt) för EUR 67 per fordon enkel resa. FlersprÄkig personal i receptionen kan hjÀlpa dig dygnet runt med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvÀtt/tvÀttjÀnster och förvaring av vÀrdesaker. HÀr har gÀster dessutom tillgÄng till tvÀttmöjligheter, en tv i allmÀnt utrymme och en trÀdgÄrd.
BekvÀmligheter
  • Gratis wi-fi pĂ„ rummet och i allmĂ€nna utrymmen
  • Avgiftsfri parkering
  • Restaurang
  • TvĂ€ttmöjligheter
Det finns restaurang pÄ plats, men Àven kafé. Du kan njuta av en drink pÄ baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmÀnna utrymmen. Transport till/frÄn flygplatsen (tillgÀnglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. FlersprÄkig personal, hjÀlp med bokning av biljetter och guidade turer och trÀdgÄrd finns pÄ Hotel As som passar dem som reser i arbetet. Det Àr gratis att parkera.Hotel As helrenoverades januari 2019.

Detta hotell i Split har 3 stjÀrnor och tillÄter inte rökning.

Hotel Restaurant – restaurang som serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice.

SprÄk

Kroatiska, engelska, tyska och italienska

HotellbekvÀmligheter

Internet

  • TillgĂ€ngligt i alla rum: gratis wi-fi
  • TillgĂ€ngligt i vissa allmĂ€nna utrymmen: gratis wi-fi

Parkering och transport

  • Flygtransfer tur och retur dygnet runt pĂ„ begĂ€ran mot en tillĂ€ggsavgift
  • Avgiftsfri parkering pĂ„ omrĂ„det

Mat och dryck

  • En bar/lounge
  • En restaurang
  • Ett kafĂ©/fik

Restauranger pÄ omrÄdet

  • Hotel Restaurant

Att göra

  • Cykeluthyrning
  • Tv i allmĂ€nna utrymmen

FamiljevÀnligt

  • Gratis spjĂ€lsĂ€ng
  • TvĂ€ttmöjligheter

BekvÀmligheter

  • Bagageförvaring
  • Gratis dagstidningar i lobbyn
  • Reception öppen dygnet runt
  • TvĂ€ttmöjligheter
  • VĂ€rdeförvaringsskĂ„p i receptionen

GÀsttjÀnster

  • FlersprĂ„kig personal
  • HjĂ€lp med bokning av guidade turer och biljetter
  • KemtvĂ€tt/tvĂ€ttservice
  • StĂ€dning varje dag

Business-service

  • Mötesrum

Utomhus

  • TrĂ€dgĂ„rd

TillgÀnglighetsanpassning

  • Om du behöver tillgĂ€nglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjĂ€lp av kontaktuppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen.
  • Ingen hiss
  • Larm med dragsnöre i badrum
  • TillgĂ€nglighetsanpassad flygplatstransfer

Mer

  • 1 byggnad
  • 2 vĂ„ningar
  • Byggdes 2006
  • Dubbelfönster
  • Hela boendet renoverat - januari 2019
  • Lokalt Ă€gda och organiserade turer och aktiviteter
  • Minst 80 % LED-ljus
  • Rökfritt boende
  • Traditionell arkitektur
  • Veganska mĂ„ltidsalternativ
  • Vegetarisk frukost Ă€r tillgĂ€nglig
  • Vegetariska mĂ„ltidsalternativ

BekvÀmligheter pÄ rummet

Sovrum

  • Gratis spjĂ€lsĂ€ng
  • Lakan tillhandahĂ„lls
  • MörklĂ€ggningsgardiner

Badrum

  • Dusch över badkar
  • Handdukar tillhandahĂ„lles
  • HĂ„rtork
  • Privat badrum

UnderhÄllning

  • Tv med satellitkanaler

Mat och dryck

  • Minibar
  • Rumsservice

Mer

  • Energisparande strömbrytare i rummen
  • InsektsnĂ€t för fönster
  • LED-lampor
  • Luftkonditionering
  • Skrivbord
  • StrykjĂ€rn/strykbrĂ€da pĂ„ begĂ€ran
  • Telefon
  • VĂ€rdeförvaringsskĂ„p

Regler

Incheckning

Checka in frÄn: 14.00. Checka in fram till: 00.00.
Tidig incheckning i mÄn av tillgÄng
Kontaktfri incheckning erbjuds
Sen incheckning i mÄn av tillgÄng

Utcheckning

Utcheckning innan 11.00
Kontaktfri utcheckning erbjuds
Sen utcheckning i mÄn av tillgÄng
En avgift tas ut för sen utcheckning

Incheckningsinstruktioner

GÀster erbjuds transport frÄn flygplats (avgifter kan tillkomma). GÀster mÄste kontakta boendet med reseinformation i förvÀg med hjÀlp av kontaktuppgifterna i bokningsbekrÀftelsen.
Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.

Åtkomst till boendet

Bemannad reception

Husdjur

  • Inga djur tillĂ„tna

Barn och extrasÀngar

  • Barn Ă€r vĂ€lkomna.
  • Gratis spjĂ€lsĂ€ngar!

Betalningstyper

Viktig information

Avgifter

GÀster ska betala följande avgifter pÄ boendet:

  • En stadsskatt tas ut av staden och betalas pĂ„ boendet. Skatten Ă€r sĂ€songsbunden och gĂ€ller inte alltid Ă„ret om. Undantag frĂ„n skatten kan finnas. Kontakta boendet med hjĂ€lp av uppgifterna i bokningsbekrĂ€ftelsen för mer information.
  • Stadsskatt: FrĂ„n 1 oktober till 31 mars, EUR 1.86 per person per natt för vuxna. EUR 0.93 per natt för gĂ€ster frĂ„n 12 till 17 Ă„r. Skatten gĂ€ller inte barn under 12 Ă„r of age.
  • Stadsskatt: FrĂ„n 1 april till 30 september, EUR 2.50 per person per natt för vuxna. EUR 1.25 per natt för gĂ€ster frĂ„n 12 till 17 Ă„r. Skatten gĂ€ller inte barn under 12 Ă„r.

Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

Extra tillval

De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfÀllet.

  • Avgift för flygtransfer: EUR 67 per fordon (enkel resa, max. antal passagerare 8)
  • Sen utcheckning Ă€r möjlig mot en avgift (endast i mĂ„n av tillgĂ„ng)

Den hÀr listan Àr inte nödvÀndigtvis fullstÀndig. Avgifter och depositioner kan Àndras och inkluderar inte alltid skatt.

Att hÄlla koll pÄ

Avgifter för extragÀster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfÀrdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krÀvas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
SÀrskilda önskemÄl erbjuds i mÄn av tillgÄng vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. SÀrskilda önskemÄl kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
PÄ detta boende finns bland annat följande sÀkerhetsdetaljer: brandslÀckare, rökdetektor och förbandslÄda.
Hotel As erbjuder transfer frÄn flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekrÀftelsen. Personalen i receptionen vÀlkomnar gÀsterna vid ankomst.
Om du avbokar din bokning kommer vÀrdens avbokningspolicy att gÀlla. I enlighet med EU-bestÀmmelser om konsumentrÀtt gÀller inte ÄngerrÀtten för boendebokningstjÀnster.

Boendet kallas Àven

Hotel As
Hotel As Split
As Split
Hotel As Hotel
Hotel As Split
Hotel As Hotel Split