Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé som serveras dagligen. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din platt-tv har kabelkanaler. Samtliga sängar har duntäcken. Handdukarna byts på begäran
På boendet
Gäster på Hotel Garni Botenwirt har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och ett picknickområde. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter och förvaring av värdesaker. LOCALIZEHär hittar du dessutom en trädgård och utomhusgrillar.
Följande anläggningar är stängda på söndag, måndag, tisdag och onsdag:
Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. En terrass, utomhusgrill och flerspråkig personal finns tillgängliga på Hotel Garni Botenwirt. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Detta pensionat i Spital am Pyhrn tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkering för husbil, buss och lastbil , Parkering (begränsat antal platser)
Hotel Garni Botenwirt har 21 rum. Rummen är individuellt inredda. Sängarna har duntäcken. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch. Hårtork och byte av handdukar kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 19.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 19.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Hotelstars Union tilldelar officiella stjärnklassificeringar för boenden i Österrike. Detta boende har klassificerats som 2 stars.