Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Restaurant, där du kan äta gott. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din 40-tumss LED-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har duschhuvud med massagefunktion, gratis toalettartiklar och tofflor. Kaffebryggare, gratis dagstidningar och telefon erbjuds dessutom.
På boendet
Gäster på Hotel Heiga har tillgång till bland annat gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig på begäran) för INR 4000 per fordon tur och retur. Receptionen är öppen dygnet runt, så personalen står alltid till tjänst.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig på begäran) erbjuds mot en avgift. Det finns parkeringsplatser som är gratis.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri långtidsparkering , Avgiftsfri parkering
Hotel Heiga erbjuder 30 rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Rummen är individuellt möblerade och inredda. 40-tums LED-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch med duschhuvud med massagefunktion, tofflor och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Shillong erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Strykjärn/strykbräda och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Sen måltidsservice tillgänglig från rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Heiga erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.