Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis kontinental frukost, som serveras dagligen mellan 08:00 och 10:00. Du kan utforska hotellet och mingla i deras bar eller äta något gott på restaurangen. Du kan ladda batterierna på deras kafé.
Rum
Hotel Cristina har 8 uppvärmda rum med balkonger, vattenkokare och skrivbord. Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer. Här finns dessutom bekvämligheter som garderober som standard.
På hotellet
Gäster på Hotel Cristina har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och en trädgård. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bagageförvaring och ge lokala restaurangtips. Här hittar du dessutom ett picknickområde och reception.
Hotellet är stängt mellan 12 oktober 2020 och 28 februari 2021.
Det finns restaurang på plats, men även kafé. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. På Hotel Cristina som passar dem som reser i arbetet finns en terrass, trädgård och picknickområde. Det är gratis att parkera. Detta hotell i Sappada har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Hotel Cristina erbjuder 8 rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Rummen har balkonger. Platt-tv med digitalkanaler. Badrummen har dusch och bidéer. Detta hotell i Sappada erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis kontinental frukost dagligen från 08:00 till 10:00.
Hotel Cristina har en restaurang.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07:00 till 23:00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18:00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07:00 till 23:00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18:00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar.
Boendet tar emot kreditkort; ingen kontantbetalning
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar. Boendet tar emot kreditkort. Ingen kontantbetalning.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.