Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 07.00 och 09.00. Hotellet har en restaurang där du kan äta något gott.
På boendet
På Casa Origen har gäster tillgång till en utomhuspool, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och spatjänster. Här ingår avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge lokala restaurangtips. Här hittar du dessutom gemensamt vardagsrum och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Utomhuspool, spatjänster och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Casa Origen. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Detta hotell i Santa Marta har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Casa Origen har luftkonditionerade rum med takfläkt. Rummen har separat sittutrymme. Badrummen har dusch och gratis toalettartiklar. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07.00 till 09.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar frukost, brunch, lunch och middag.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool.
Gäster kan skämma bort sig med en spabehandling på plats. Här erbjuds tjänster som djupmassage och massage.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 09.00 till 18.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 18.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Receptionen har öppet varje dag från 09.00 till 18.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 18.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.