Restaurangalternativ
Här hittar du både bar och restaurang, så du kan äta och dricka gott under vistelsen. Du kan beställa mat från rumsservice eller fylla på med energi på deras kafé. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.30 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Din platt-tv har digitalkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Telefon och skrivbord erbjuds som standard.
På boendet
Gäster på Hotel Les Palmiers har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en terrass. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med conciergetjänster, förvaring av värdesaker samt bagageförvaring.
Detta boende är stängt från 26 februari till 8 mars.
Det finns restaurang och kafé på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och conciergetjänster finns på Hotel Les Palmiers. Detta hotell i Sainte-Maxime har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (tilläggsavgift) , Parkering utanför anläggningen, bokning krävs
Hotel Les Palmiers erbjuder 29 rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Platt-tv med digitalkanaler. Detta hotell i Sainte-Maxime erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.30 till 10.00.
Le First - restaurang som specialiserar sig på regionala rätter och serverar frukost, lunch och middag. Här kan gäster njuta av en vacker utsikt över havet. Gäster kan äta utomhus om vädret tillåter.Barnmeny finns.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 72 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 00.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Från 31 oktober till 15 april måste gäster som anländer utanför ordinarie incheckningstider kontakta boendet för att ordna med incheckning.
Gäster måste kontakta boendet minst 72 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 00.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen.
Boendet accepterar kreditkort; ingen kontantbetalning.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Namnet på kreditkortet som används vid incheckning för att betala för oförutsedda utgifter måste vara detsamma som huvudnamnet på rumsbokningen. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort och kreditkort. Ingen kontantbetalning.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Detta boende har fått sin officiella stjärngradering från Frankrikes Turistutvecklingsbyrå, ATOUT France.