Restaurangalternativ
Hotellet har både restaurang och bar. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice. Frukost enligt egen beställning är tillgänglig dagligen mellan 08.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Din 32-tumss LED-tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Vattenkokare, skrivbord och gratis toalettartiklar erbjuds dessutom.
På boendet
På HMR Royal Inn har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressincheckning och expressutcheckning. Här erbjuds avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 700 per fordon enkel resa. I receptionen är flerspråkig personal tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med bagageförvaring, bokning av guidade turer och biljetter och kemtvätt/tvättjänster. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, bankettsal och bröllopstjänster.
Det finns restaurang på plats, men även snackbar/deli. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. En terrass, flerspråkig personal och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på HMR Royal Inn. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Pune.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
HMR Royal Inn erbjuder 27 rum med gratis toalettartiklar. 32-tums LED-tv med kabelpremiumkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukost enligt egen beställning och 08.00 till 10.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost, lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.