Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Apartments Milas ligger mindre än tre kilometer från Strozanac Port och Strozanacs marina. Denna semesterbostad med 3,5 stjärnor har 2 rum och ståtar med gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Rum

De 2 luftkonditionerade bostäderna har balkonger och spishäll. Här står en tv för underhållningen och gäster erbjuds dessutom gratis wi-fi och fast internet.

På boendet

Apartments Milas erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en tv i allmänt utrymme. Här erbjuds avgiftsfri parkering för den som kör. Denna semesterbostad är en rökfri anläggning och har dessutom utomhusgrillar.

  • Free WiFi and wired Internet in rooms and public areas
  • Free parking
  • Lägenhet - flera sängar

    Antal bäddar 2 dubbelsängar Maxbeläggning 6 max

    Lägenhet - 1 dubbelsäng med bäddsoffa

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 4 max

    På hotellet

    Apartments Milas lockar med utomhusgrill och tv i allmänt utrymme. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi och fast uppkoppling. Det är gratis att parkera.

    • 2 rum
    • Utomhusgrill
    • Tv i allmänt utrymme
    • Rökning förbjuden

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi , Gratis fast internet

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Apartments Milas erbjuder 2 rum med luftkonditionering. Rummen har balkonger. Gäster har tillgång till gratis fast internetuppkoppling och wi-fi. Badrummen har dusch.

    • Privat balkong
    • Tv
    • Spishäll
    • Köksutrustning
    • Dusch
    • Luftkonditionering

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden slutar 20.00
    • Incheckningstiden börjar 14.00

    Utcheckning

    • ??? 10.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.

    Husdjur

    • Begränsningar gäller
    • Hör av dig till boendet med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort.

    Värden har inte angett om det finns någon kolmonoxidvarnare på boendet. Överväg att ta en bärbar varnare med dig på resan.

    Värden har inte angett om det finns någon rökdetektor på boendet.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort.

    • Boendet följer Centers for Disease Control and Preventions riktlinjer för covid-19-sanering
    • Boendet följer GBAC STAR Facility Accreditations (global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer CovidCleans (Safehotels - global expert) riktlinjer för sanering
    • Boendet följer WHO:s riktlinjer för covid-19-sanering
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas inte i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs inte med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Boendet följer SafeHomes (VRMA - USA) saneringsregler
    • Boendet följer SafeStay (AHLA - USA) saneringsregler
    • Boendet följer guiden för att öppna semesterboenden (DTV och DFV - Tyskland)
    • Boendet följer European Holiday Home Associations (EHHA - Europa) saneringsregler
    • Boendet följer Intertek Cristals (Global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe Travels (WTTC) saneringsregler
    • Boendet följer Kroatiens turismförenings (HUT) saneringsregler
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är inte tillgängliga
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Bokning kan krävas för vissa bekvämligheter på plats
    • Boendet använder inte en professionell städtjänst
    • Boendet följer Bureau Veritas (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet följer Ecolabs (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Operational Recommendations for Hotels (FHRAI – Indien) saneringsregler
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Boendet följer SGS (global tredjepartsexpert) saneringsregler
    • Boendet följer Safe, Clean and Legals (Quality in Tourism – Storbritannien) saneringsregler
    • Boendet följer Travel in the New Normals (US Travel – USA) saneringsregler
    • Masker är tillgängliga för gäster
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Boendet följer inte ett varumärkes eller en tillsynsmyndighets saneringsregler
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till frukost
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till lunch
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga till middag
    • Individuellt förpackade matalternativ är tillgängliga via rumsservice

    Avgifter

    Gäster ska betala följande avgifter på boendet:

    • En stadsskatt tas ut av staden och betalas på boendet. Skatten är säsongsbunden och gäller inte alltid året om. Undantag från skatten kan finnas. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen för mer information.
    • Stadsskatt: Från 1 oktober till 31 mars, 1.00 EUR per person, per natt för vuxna; 0.50 EUR per natt för gäster i åldrarna 12–17 år. Skatten gäller inte barn under 12 år.
    • Stadsskatt: Från 1 april till 30 september, 1.50 EUR per person, per natt för vuxna; 0.75 EUR per natt för gäster i åldrarna 12–17 år. Skatten gäller inte barn under 12 år.

    Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.

    Extra tillval

    Bra att veta

    • Kontakta boendet med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att ordna för ditt husdjur.
    url importing http://www.mrjet.se/Podstrana-Hotels-Apartments-Milas.h37507251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Podstrana-Hotels-Apartments-Milas.h37507251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Podstrana-Hotels-Apartments-Milas.h37507251-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&