Restaurangalternativ
Börja dagen med gratis frukostbuffé, som serveras dagligen mellan 08:00 och 10:00. Detta hotell har en restaurang, Hotel Ambasciatori, där du kan äta gott.
Rum
De 36 rummen är luftkonditionerade och erbjuder bekvämligheter som värdeförvaringsskåp, telefoner och skrivbord. Gäster har tillgång till en platt-tv och håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer.
På hotellet
Hotel Ambasciatori erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen och en trädgård. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med conciergetjänster samt rekommendera sevärdheter och restauranger i området.
Detta boende är stängt från 1 november till 13 juni.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. På Hotel Ambasciatori som passar dem som reser i arbetet finns flerspråkig personal, trädgård och conciergetjänster. Detta hotell i Marina di Pietrasanta har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Ambasciatori erbjuder 36 luftkonditionerade rum med värdeförvaringsskåp och hårtork. Platt-tv finns på rummen. Badrummen har dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Marina di Pietrasanta erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 08:00 till 10:00.
Hotel Ambasciatori - restaurang som specialiserar sig på italienska köket och serverar frukost, lunch och middag. Gästerna kan beställa drinkar och umgås vid baren.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08:00 till 00:00. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08:00 till 00:00.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Det finns ingen parkering på området.
Gäster bör kontakta boendet i förväg för att boka spjälsängar och extrasängar.
Boendet tar emot kreditkort; ingen kontantbetalning
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetalj: förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Det finns ingen parkering på området. Gäster ska kontakta boendet i förväg för att beställa spjälsängar och extrasängar. Boendet tar emot kreditkort. Ingen kontantbetalning. För gästernas säkerhet finns det förbandslåda i alla rum. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel; allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C; rumsdörrar stängs och låses efter städning; boendet rengörs och desinficeras med elektrostatisk spray. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker och handskar. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; gäster får handrengöringsmedel; kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner; kontaktfri rumsservice är tillgänglig; gäster får tillgång till rummen med mobilnyckel; ansiktsmask måste användas i gemensamma utrymmen; bokning krävs för vissa av boendets faciliteter. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost. På boendet tillämpas utökade åtgärder för matservice. Boendet bekräftar att man följer de riktlinjer om rengöring och desinficering som utfärdats av Safe Hospitality National Protocol (Italien).
Gäster ska betala följande avgifter på hotellet:
Vi har listat alla avgifter hotellet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.