Restaurangalternativ
Gratis frukost ingår under din vistelse.
På boendet
Kailash Homestay erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, expressincheckning och expressutcheckning. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygtransfer till hotellet (tillgänglig dygnet runt) för IDR 400000 per fordon. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter och ge lokala restaurangtips. Detta bed and breakfast vid stranden har dessutom en terrass och en trädgård.
I enlighet med lokala bestämmelser måste alla besökare stanna på boendet under det hinduiska nyårets dag av tystnad, Nyepi, under ett dygn (med start kl. 06.00). Nyepi infaller oftast i mars eller april (datumen ändras varje år). In- och utcheckning sker inte under detta dygn. Ngurah Rai Airport (Bali International Airport) är också stängd under Nyepi.
Gratis frukost finns tillgänglig. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Flygtransfer till hotellet (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Kailash Homestay. Parkeringsplatser finns på området och tilldelas efter principen först till kvarn.Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta bed and breakfast med 3 stjärnor i Padangbai.
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Parkering (begränsat antal platser)
Kailash Homestay erbjuder 8 luftkonditionerade rum med gratis flaskvatten och mörkläggningsgardiner. Badrummen har dusch. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukost.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 22.00. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Kailash Homestay erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 22.00.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: kolmonoxiddetektor, brandsläckare och förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kontanter. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare och förbandslåda i alla rum. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.