Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Hotell Linden ligger i Odenslund, mindre än tio minuters promenad från sevärdheter som Mid Sweden University och Östersunds rådhus. Detta hotell med 3 stjärnor har 24 rum och välkomnar gäster med gratis frukost, gratis wi-fi på rummet och avgiftsfri parkering.

Restaurangalternativ

Börja dagen med gratis frukostbuffé som serveras dagligen.

Rum

Din 32-tumss tv har kabelkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Dessutom ingår skrivbord.

På boendet

Gäster på Hotell Linden har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och en tv i allmänt utrymme. Avgiftsfri parkering är tillgänglig. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, bagageförvaring och förvaring av värdesaker. Detta hotell är en rökfri anläggning och har dessutom reception.

  • Free buffet breakfast
  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Free parking
  • Dubbelrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max
    803 kr* Per natt per rum 28 apr. - 29 apr.

    Familjerum (4 persons)

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 4 max

    Dubbelrum (2-3 persons)

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 3 max

    Enkelrum (1 person)

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Familjerum (5- 6 persons)

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 6 max

    Lyxigt enkelrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Betyg för Hotell Linden baseras på 1 verifierade recensioner

    Sammanfattning av recension
    4,0 av 5 4.0 av 5.0
    Rummets renlighet 5.0 av 5.0
    Service och personal 5.0 av 5.0
    Rummets bekvämlighet 4.0 av 5.0
    Hotellets skick 4.0 av 5.0

    Gästrecensioner för Hotell Linden

    Alla (1)
    4 av 5

    Centralt beläget

    Pros: Närheten till allt som staden kan erbjuda Bra parkering
    Cons: Badrummet i minsta laget
    Vänlig bra omtanke från personalen. Bra frukost utan överflöd av rätter

    Publicerades av från Farsta, 15 aug. 2016

    Hjälpte den här recensionen dig?

    På hotellet

    Gratis frukost finns tillgänglig dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Hotell Linden lockar med hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, kaffe i allmänt utrymme och värdeförvaringsskåp i receptionen. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Östersund har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.

    • 1 byggnad
    • 24 rum
    • 2 våningar
    • Byggdes 1940
    • Gratis frukostbuffé
    • Kaffe i allmänt utrymme
    • Reception (öppen begränsade tider)
    • Bagageförvaring
    • Värdeförvaringsskåp i receptionen
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Biljardbord
    • Tv i allmänt utrymme
    • Rökning förbjuden

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Tillgång till höghastighetsinternet

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Avgiftsfri parkering

    Transport

    • Tågstation: Östersund centralstation (0,6 km)
    • Parkeringsalternativ: Gratis parkering

    Bekvämligheter på rummet

    Hotell Linden erbjuder 24 rum med mörkläggningsgardiner. Dessa individuellt inredda rum inkluderar skrivbord. På tv:n kan du se kabelkanaler. Badrummen har dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Mikrovågsugn, kylskåp och hårtork kan fås på begäran. Städning sker dagligen.

    • Tv
    • Kabel-tv
    • Kylskåp på rummet kan önskas
    • Mikro på rummet kan önskas
    • Dusch
    • Daglig städning
    • Hårtork (på begäran)
    • Skrivbord
    • Mörkläggningsgardiner
    • Angränsande badrum
    • Unik inredning

    Mat och dryck

    Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen.

    Aktiviteter i närheten

    Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.

    • Utförsåkning i närheten
    • Längdskidåkning i närheten

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 13.00
    • Incheckningstiden slutar 23.30
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.

    Från den 1 september till och med 31 maj har Hotell Linden begränsade incheckningstider och gäster får ett e-postmeddelande eller sms med incheckningsinstruktioner före ankomst. Från 1 juni till 31 augusti är receptionen öppen fram till 18.00 måndag till fredag och till 16.00 på helger.

    Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer utanför de vanliga incheckningstiderna får ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner och portkod. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.

    Utcheckning

    • ??? 11.00

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Husdjur är ej tillåtna, men assistanshundar är välkomna

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort och bankkort; ingen kontantbetalning.

    Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst.

    Kontantfria transaktioner erbjuds

    Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    Ett kreditkort för oförutsedda utgifter och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och bankkort. Ingen kontantbetalning. Boendet förbehåller sig rätten att reservera belopp på gästens kreditkort före ankomst. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.

    • Servicedjur tillåtna
    • Kreditkortsreservation
    • Gästboende förseglas inte efter städning
    • Elektrostatisk sprej används inte för desinficering
    • Kontantlösa transaktioner är tillgängliga
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns inte tillgängliga för gäster
    • Masker är inte obligatoriska på boendet
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Kontaktlös matservering/rumsservice är inte tillgänglig
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Bokning krävs inte för bekvämligheter på plats
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Kontaktlös utcheckning är inte tillgänglig
    • Personalen bär personlig skyddsutrustning
    • Ingång med mobilnyckel är inte tillgänglig
    • Skyddskläder är inte tillgängliga för gäster
    • Matserveringen har inte ändrats för ökad säkerhet
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har införts
    • Gästen får ett e-postmeddelande före ankomst 24 timmar
    • Kontaktlös incheckning är inte tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Gäster kommer att få ett e-postmeddelande med särskilda incheckningsinstruktioner
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Bra att veta

    • Alkohol serveras inte på Hotell Linden.
    url importing http://www.mrjet.se/Östersund-Hotels-Hotell-Linden.h892290-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Östersund-Hotels-Hotell-Linden.h892290-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Östersund-Hotels-Hotell-Linden.h892290-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&