Restaurangalternativ
Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller släck törsten på boendets bar.
Rum
Här erbjuds gäster gratis wi-fi och smart-tv. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och tofflor. Dessutom erbjuds minibarer, kaffebryggare och värdeförvaringsskåp. Städning är tillgänglig en gång per vistelse.
På boendet
Hotel Atrium erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, en terrass och tvättmöjligheter. Här erbjuds avgiftsfri parkering i närheten, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 60.00 per fordon tur och retur. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring och bokning av guidade turer och biljetter.
Hotel Atrium lockar med en terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och tvättmöjligheter. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Hotel Atrium lockar med rumsservice (under begränsade tider) och värdeförvaringsskåp i receptionen. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Nikšić.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Parkering (begränsat antal platser) , Avgiftsfri parkering i närheten
Hotel Atrium erbjuder 7 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Smart-tv finns på rummen. Badrummen har dusch, tofflor, gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran. Städning sker en gång per vistelse.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 08.00 till 21.00. Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 08.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kreditkort. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.