Hoppa till huvudsektionen
Början av huvudsektionen

Ange datum för att se tillgänglighet.

Hotellbeskrivning

Located in Nelson City Centre, Bridge Backpackers is next to Anzac Park and Montgomery Square. This 21-room hostel welcomes guests with conveniences like free in-room WiFi, a gym, and a computer station.

Rum

Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. Här kan du sova gott i en säng med bäddmadrass och sängtillbehör av högsta kvalitet. Tvättmaskin/torktumlare, balkonger/terrasser och telefon erbjuds dessutom.

På boendet

Gäster på Bridge Backpackers har tillgång till ett fitnesscenter, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och mikro i allmänt utrymme. Kör du bil har du tillgång till avgiftsfri parkering i närheten. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Här har gäster dessutom tillgång till kyl i allmänt utrymme, en dator och expressutcheckning.

  • Free WiFi in rooms and public areas
  • Fitness center
  • Laundry facilities
  • Dubbelrum - eget badrum

    Antal bäddar 1 dubbelsäng Maxbeläggning 2 max
    530 kr* Per natt per rum 6 juni - 7 juni

    Tvåbäddsrum - eget badrum

    Antal bäddar 2 enkelsängar Maxbeläggning 2 max

    Enkelrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Enkelrum - eget badrum

    Antal bäddar 1 enkelsäng Maxbeläggning 1 max

    Sovsal - endast kvinnor

    Antal bäddar room.options.bedSize.BunkBed Maxbeläggning 1 max

    Sovsal

    Antal bäddar room.options.bedSize.BunkBed Maxbeläggning 1 max

    På hotellet

    As a guest of Bridge Backpackers, you'll find a fitness center, barbecue grills, and tour/ticket assistance. A computer station is on site and WiFi is free in public spaces. Bridge Backpackers also features a garden, laundry facilities, and express check-out. This Nelson hostel is smoke free.

    • Tvättmöjligheter
    • Reception (öppen begränsade tider)
    • Expressutcheckning
    • Bagageförvaring
    • Hjälp med guidade turer och biljettbokning
    • Trädgård
    • Utomhusgrill
    • Dator
    • Tv i allmänt utrymme
    • Rökning förbjuden
    • Mikro i allmänt utrymme
    • Kyl i allmänt utrymme

    Familjevänliga bekvämligheter

    • Gratis wi-fi
    • Tvättmöjligheter
    • Tvättmaskinorktumlare

    Internet

    Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi

    Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi

    Parkering

    Parkering (begränsat antal platser) , Avgiftsfri parkering i närheten

    Bekvämligheter på rummet

    Rummen har balkonger/terrasser. Sängarna har bäddmadrasser och sängtillbehör av högsta kvalitet. Gäster har tillgång till delat/gemensamt kök. Städning sker dagligen.

    • Tillgång till gemensamt kök
    • Tvättmaskin/torktumlare
    • Privat balkong eller terrass
    • Bäddmadrasser
    • Sängtillbehör av högsta kvalitet
    • Daglig städning
    • Telefon
    • Mörkläggningsgardiner
    • Uppvärmning

    Aktiviteter i närheten

    Detta vandrarhem har bland annat fitnesscenter.

    Hotellregler

    Incheckning

    • Incheckningstiden börjar 15.00
    • Incheckningstiden slutar 18.00
    • Lägsta ålder för incheckning är: 18

    Incheckningsinstruktioner:

    The front desk is open daily from 9:00 AM - 6:00 PM. To make arrangements for check-in please contact the property at least 24 hours before arrival using the information on the booking confirmation. If you are planning to arrive after 6:00 PM please contact the property in advance using the information on the booking confirmation. Guests must contact the property in advance for check-in instructions. Front desk staff will greet guests on arrival. At check-in, guests must provide either a negative PCR COVID-19 test result or a record of full COVID-19 vaccination. The negative COVID-19 test result requirement applies to all guests aged 1 and up, and the test must have been administered no more than 72 hours prior to check-in. COVID-19 vaccination record requirement applies to all guests aged 12 and up.

    The front desk at this property is open daily from 9:00 AM - 6:00 PM.
    To arrange for check-in, guests must contact the property at least 24 hours prior to arrival using the information on the booking confirmation. Guests arriving after 6:00 PM must make advance arrangements by contacting the property using the information on the booking confirmation. Guests must contact the property in advance for check-in information. Front desk staff will greet guests on arrival.

    Utcheckning

    • Check-out by 10:00 AM

    Betalningstyper

    Barn och extrasängar

    • Barn är välkomna.
    • Extrasängar finns inte tillgängliga.
    • Spjälsängar finns inte tillgängliga.

    Husdjur

    • Pets: NZD 10 per pet, per stay
    • Only dogs are allowed
    • Service animals are exempt from fees

    Regler

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.

    Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.

    Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.

    Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.

    På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.

    Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.

    En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.

    Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.

    Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det kolmonoxiddetektor, brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig.

    • Servicedjur tillåtna
    • Gäster måste uppvisa hälsodokumentation
    • Servicehundar undantas avgifter/förbud
    • Gäster måste uppvisa ett negativt covid-19-testresultat
    • Gäster måste uppvisa bevis på covid-19-vaccinering
    • Negativt covid-19-testresultat måste vara av specifik typ: PCR-test
    • Negativt covid-19-testresultat måste ha utfärdats inom en specifik period före incheckning: 72 timmar
    • Krav på minimiålder för negativt covid-19-testresultat: 1
    • Krav på minimiålder för bevis på covid-19-vaccinering: 12
    • Receptionen öppnar varje dag vid 09.00
    • Receptionen stänger varje dag vid 18.00
    • Feberkontroller genomförs inte regelbundet bland personalen
    • Feberkontroller finns tillgängliga för gäster
    • Lakan och handdukar tvättas i minst 60 °C
    • Ytor som rörs vid ofta rengörs med desinficeringsmedel
    • Boendet bekräftar att de implementerar ökade säkerhetsåtgärder för gästerna
    • Kontaktlös utcheckning är tillgänglig
    • Boendet rengörs med desinficeringsmedel
    • Säkerhetssystem
    • Personalen bär inte personlig skyddsutrustning
    • Skyddskläder är tillgängliga för gäster
    • Handskar är tillgängliga för gäster
    • Ingen skärm mellan gäster och personal i de främsta kontaktområdena
    • Gäster erbjuds gratis handsprit
    • Boendet följer inga officiella saneringsregler
    • Bemannad reception
    • Mått för social distansering har inte införts
    • Kontaktlös incheckning är tillgänglig
    • Inga extrasängar tillgängliga
    • Inga spjälsängar tillgängliga
    • Kolmonoxiddetektor
    • Ingen hiss
    • Boendet implementerar för närvarande ökad städning
    • Rökdetektor
    • Individuellt förpackade matalternativ är inte tillgängliga
    • Bankkort
    • Ingen tidslucka mellan vistelser

    Avgifter

    Extra tillval

    The fees and deposits listed below will be charged at the time of service, check-in, or check-out.

    • Pet fee: NZD 10 per pet, per stay
    • Service animals are exempt from fees
    • Late check-out fee: NZD 10 (subject to availability)
    • Towels fee: NZD 3.00 per person, per stay (or guests may bring their own)

    This may not be a comprehensive list. Fees and deposits are subject to change and might not include tax.

    Nationell klassificering

    Boendet har ingen stjärngradering från Qualmark®. Vi har gett det en gradering baserad på våra egna kriterier.

    url importing http://www.mrjet.se/Nelson-Hotels-Bridge-Backpackers.h20450403-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&
    There was an error importing /Nelson-Hotels-Bridge-Backpackers.h20450403-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&, error: javax.servlet.jsp.JspTagException: 301 http://www.mrjet.se/Nelson-Hotels-Bridge-Backpackers.h20450403-p2.Hotel-Reviews?rm1=a2&