Restaurangalternativ
Detta hotell har en restaurang, Restaurant, där du kan äta gott. Beställ nåt gott från rumsservice för att stilla hungern utan att lämna rummet. Kontinental frukost serveras dagligen från 08:00 till 10:00 mot en avgift.
Rum
Samtliga 44 rum har balkonger/terrasser, kaffebryggare och gratis dagstidningar. Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en platt-tv med kabelkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns regnduschar, gratis toalettartiklar och tofflor. Dessutom erbjuds gratis flaskvatten, takfläktar och telefon.
På hotellet
Gäster på The Majestic Manor har tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt gratis flygtransfer (tillgänglig dygnet runt). Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bokning av guidade turer och biljetter samt bagageförvaring. Här hittar du dessutom bankettsal och en trädgård.
Det finns restaurang på plats. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Flygtransfer tur/retur är gratis (tillgänglig dygnet runt). På The Majestic Manor som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, trädgård och gratis dagstidningar i lobbyn. Det är gratis att parkera.Detta hotell i Nagpur har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
The Majestic Manor erbjuder 44 rum med gratis dagstidningar och gratis flaskvatten. Rummen har balkonger/terrasser. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. Platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har dusch med regndusch, tofflor och gratis toalettartiklar. Detta hotell i Nagpur erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen kaffe- och tebryggare och takfläkt. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta kontinental frukost och 08:00 till 10:00.
Restaurant - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Hotellet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Oljud utanför kan höras in på rummen.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, säkerhetssystem och förbandslåda i alla rum. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel; kontaktfri rumsservice är tillgänglig; ansiktsmask måste användas i gemensamma utrymmen. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. På boendet tillämpas utökade åtgärder för matservice. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga genom rumsservice. Varje gästrum står tomt i minst 24 timmar mellan bokningar. Boendet bekräftar att man följer följande riktlinjer om rengöring och desinficering: Operational Recommendations for Hotels (FHRAI - Indien).
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.