Restaurangalternativ
Gratis frukostbuffé serveras dagligen mellan 07:00 och 10:00. Du kan beställa mat från rumsservice eller äta något gott på restaurangen.
Rum
Alla 34 rum på Hotel President är ljudisolerade och erbjuder bekvämligheter som gratis dagstidningar, gratis flaskvatten och takfläktar. Gäster erbjuds gratis wi-fi och en tv med kabelkanaler. Badrummen har regnduschar och tandborstar och tandkräm. Dessutom erbjuds bekvämligheter som värdeförvaringsskåp, telefon och skrivbord.
På hotellet
På Hotel President har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter. Här har du tillgång till gratis parkeringsservice och parkering, och för den som inte kör erbjuds gratis flygtransfer (tillgänglig dygnet runt). Receptionen är bemannad dygnet runt och kan hjälpa dig med bagageförvaring och tillgång till värdeskåp.
Det finns restaurang på plats. Gratis frukost serveras dagligen. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Flygtransfer tur/retur är gratis (tillgänglig dygnet runt). På Hotel President som passar dem som reser i arbetet finns även gratis dagstidningar i lobbyn, tvättmöjligheter och rumsservice (under begränsade tider). Parkering och parkeringsservice är gratis.Detta hotell i Nagpur har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering , Avgiftsfri parkeringsservice
Hotel President erbjuder 34 rum med värdeförvaringsskåp och gratis dagstidningar. Rummen är individuellt möblerade och inredda. Det finns kabel-TV. Badrummen har dusch med regndusch och tandborstar och tandkräm. Detta hotell i Nagpur erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och takfläkt. Städning sker dagligen.
Gäster kan äta gratis frukostbuffé dagligen från 07:00 till 10:00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi.
Hotellet har rumsservice (under begränsade tider).
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Om du planerar att ankomma efter 15:00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster som anländer efter 15:00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort, kontanter och mobilbetalning
Oljud utanför kan höras in på rummen.
På detta boende finns bland annat följande säkerhetsdetaljer: brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller.
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort, kontanter och mobilbetalning. Oljud utanför kan höras in på rummen. För gästernas säkerhet finns det brandsläckare, rökdetektor, säkerhetssystem, förbandslåda och fönstergaller i alla rum. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel; allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C; rumsdörrar stängs och låses efter städning. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel; kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner; kontaktfri rumsservice är tillgänglig. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. På boendet tillämpas utökade åtgärder för matservice. Varje gästrum står tomt i minst 24 timmar mellan bokningar. Boendet bekräftar att man följer följande riktlinjer om rengöring och desinficering: Operational Recommendations for Hotels (FHRAI - Indien).