Restaurangalternativ
Du kan äta gott på Frangipani, en av 3 restauranger. Du kan beställa mat från rumsservice dygnet runt eller slå dig ned med en drink på deras bar eller kafé. Frukostbuffé serveras dagligen mellan 07:00 och 10:30 mot en avgift.
Rum
De 555 ljudisolerade rummen på Trident, Nariman Point Mumbai erbjuder bekvämligheter som minibar, kaffebryggare och gratis dagstidningar. Gäster erbjuds fast internet, gratis wi-fi och en LCD-tv med satellitkanaler. Samtliga sängar har sängtillbehör av högsta kvalitet och i badrummen finns djupa badkar, regnduschar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Till bekvämligheterna hör dessutom gratis flaskvatten, laptopanpassade värdeförvaringsskåp och telefon.
På hotellet
På Trident, Nariman Point Mumbai erbjuds gäster ett fullständigt spa, en utomhuspool och ett gym. Gäster har tillgång till gratis parkeringsservice, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för INR 4611.00 per fordon enkel resa. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker, bagageförvaring samt bokning av guidade turer och biljetter. Detta hotell i lyxstil har dessutom wi-fi i allmänna utrymmen, ett konferenscenter och business-service dygnet runt.
Följande anläggningar är otillgängliga från 9 september 2020 till 31 mars 2021 (datumen kan ändras):
Trident, Nariman Point Mumbai erbjuder gäster tillträde till ett fullständigt spa, en utomhuspool och ett gym. Det finns 3 restauranger och deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. En dator finns på plats och i allmänna utrymmen erbjuds både wi-fi och fast internetuppkoppling mot en avgift. Ett business-center (öppet dygnet runt) och limousine- och taxibokning erbjuds. Möteslokaler på detta hotell är 1509 kvadratmeter och här finns konferenscenter. Spabehandlingar, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och presentbutik/tidningskiosk finns tillgängliga på Trident, Nariman Point Mumbai i lyxstil. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) erbjuds mot en avgift. Parkeringsservice är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 5 stjärnor i Mumbai.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi , Fast internet (tilläggsavgift)
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Wi-fi (tilläggsavgift) , Fast internet – tilläggsavgift
Avgiftsfri parkeringsservice
Trident, Nariman Point Mumbai erbjuder 555 rum med minibar och laptopanpassade värdeförvaringsskåp. Sängarna har sängtillbehör av högsta kvalitet. LCD-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar och dusch med djupa badkar och regndusch. Badrummen är även utrustade med badrockar, tofflor och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Hotellet tillhandahåller skrivbord, gratis dagstidningar och telefon. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och kaffe- och tebryggare. Uppbäddningsservice erbjuds varje kväll och städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07:00 till 10:30.
Frangipani – restaurang som serverar frukost, brunch, lunch och middag.
India Jones – restaurang som serverar lunch och middag.
Verandah – coffee shop som serverar frukost, brunch, lunch och middag. Öppet dygnet runt.
Hotellet har rumsservice dygnet runt.
Detta hotell har bland annat en utomhuspool och ett gym.
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Trident Spa har massage- och behandlingsrum och behandlingsrum för par. Här erbjuds tjänster som ansiktsbehandlingar, kroppsinpackningar, kroppsskrubb och kroppsbehandlingar. Spat är utrustat med en bastu. En mängd behandlingar erbjuds, som till exempel ayurvediska behandlingar.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Om du planerar att ankomma efter 00:00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet genom informationen i bokningsbekräftelsen för mer information.
Gäster kan behöva uppvisa dokumentation om resor (såsom stämplar i passet) och/eller komplett hälsodokumentation.
Alla gäster måste ha mobilappen Aarogya Setu installerad på sin telefon. Gäster måste uppvisa mobilappen vid incheckning.
Gäster som är indiska medborgare måste uppvisa giltig fotolegitimation utfärdad av indiska myndigheter för att anmäla sig på boendet. Resenärer som inte är indiska medborgare måste uppvisa giltigt pass och visum.
Gäster som anländer efter 00:00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst. Kontakta boendet med hjälp av uppgifterna i bokningsbekräftelsen om du vill ha mer information.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort; ingen kontantbetalning
Observera att kulturella normer och gästpolicyer kan skilja sig i olika länder och på olika boenden. De policyer som listas är boendets egna.
En extrasäng finns att låna för ett barn mellan 8 och 12 år som delar rum med en förälder. För mer än 1 barn mellan 8–12 år behövs ett extra rum till rabatterat pris.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort. Ingen kontantbetalning. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel: allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser; lakan och handdukar tvättas i minst 60°C. Gäster får tillgång till personlig skyddsutrustning, som ansiktsmasker och handskar. Social distansering tillämpas; boendets personal använder personlig skyddsutrustning; en akrylskärm har placerats mellan personal och gäster i områden med kontakt; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel. Kontaktfri incheckning och kontaktfri utcheckning är tillgänglig. Individuellt inslagna matalternativ är tillgängliga till frukost, lunch och middag, såväl som genom rumsservice.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.