Restaurangalternativ
Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice. Frukostbuffé är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 09.30 mot en avgift.
Rum
Gäster erbjuds gratis wi-fi och en platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har djupa badkar, hårtorkar och gratis toalettartiklar. Bekvämligheter som telefon och skrivbord erbjuds dessutom.
På boendet
Hôtel Restaurant Le Parc erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och en terrass. Receptionen är öppen dygnet runt och har personal som kan hjälpa dig med bagageförvaring samt besvara dina frågor under vistelsen.
Detta boende är stängt från 22 december till 31 december.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Hôtel Restaurant Le Parc lockar med en terrass och rumsservice (under begränsade tider). Detta hotell i Moulins har 3 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hôtel Restaurant Le Parc erbjuder 25 luftkonditionerade rum med hårtork och gratis toalettartiklar. Platt-tv med satellitpremiumkanaler. Badrummen har badkar eller dusch med djupa badkar. Detta hotell i Moulins erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning erbjuds dagligen och strykjärn/strykbräda kan fås på begäran.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta frukostbuffé och 07.00 till 09.30.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar lunch och middag.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Incheckningsinstruktioner:
Kontakta boendet minst 48 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 17.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Gäster måste kontakta boendet minst 48 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 17.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Detta boende har fått sin officiella stjärngradering från Frankrikes Turistutvecklingsbyrå, ATOUT France.