Restaurangalternativ
Detta hotell har 2 restauranger, vilket passar utmärkt när du vill ha något att äta. Ta en svalkande drink i deras bar. Engelsk frukost är tillgänglig dagligen mellan 07.00 och 10.00 mot en avgift.
Rum
Gäster håller sig uppkopplade med gratis wi-fi. I badrummen finns regnduschar och djupa badkar.
På boendet
Gäster på Olifants River Lodge by Dream Resorts erbjuds 3 utomhuspooler, en inomhuspool och gratis wi-fi i allmänna utrymmen. Här ingår avgiftsfri parkering. Flerspråkig personal i receptionen kan hjälpa dig med förvaring av värdesaker samt rekommendera sevärdheter och restauranger i området. Här har gäster dessutom tillgång till en terrass, tvättmöjligheter och utomhusgrillar.
Olifants River Lodge by Dream Resorts erbjuder gäster tillgång till 3 utomhuspooler och en inomhuspool. Det finns 2 restauranger på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. Det finns 9 tillgängliga möteslokaler. En terrass, utomhusgrill och flerspråkig personal finns tillgängliga på Olifants River Lodge by Dream Resorts. Det är gratis att parkera. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Middelburg.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Olifants River Lodge by Dream Resorts har 65 rum. Detta hotell i Middelburg erbjuder sina gäster gratis wi-fi. Badrummen har badkar eller dusch med djupa badkar och regndusch. Städning sker dagligen.
Mot en avgift kan gäster dagligen äta engelsk frukost och 07.00 till 10.00.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på lokala och internationella rätter och serverar frukost, lunch och middag. Barnmeny finns.
Här hittar du 3 utomhuspooler och en inomhuspool.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07.00 till 21.00. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Om du planerar att ankomma efter 21.00 ska du kontakta boendet i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07.00 till 21.00.
Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster som anländer efter 21.00 måste kontakta boendet i förväg med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort, bankkort och kontanter.
Kontantfria transaktioner erbjuds
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, bankkort och kontanter. Kontantfria betalningsmetoder är tillgängliga för alla transaktioner.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.
Gradering tillhandahålls av Tourism Grading Council of South Africa (TGCSA) – Sydafrikas officiella organisation för kvalitetsgraderingar.