Restaurangalternativ
Här hittar du både bar och café, så du kan äta och dricka gott under vistelsen. Beställ nåt gott från rumsservice dygnet runt för att stilla hungern utan att lämna rummet, eller fyll på med energi på hotellets coffee shop.
Rum
Samtliga 120 rum har kylskåp, minibar och gratis flaskvatten. Här erbjuds gäster gratis wi-fi och en platt-tv med satellitkanaler. Dessutom erbjuds bekvämligheter som värdeförvaringsskåp, telefon och skrivbord.
På hotellet
Grand Sakura Hotel erbjuder gratis wi-fi i allmänna utrymmen, konferensrum och business-service. Gäster har tillgång till avgiftsfri parkering, samt flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för IDR 165000 per fordon enkel resa. Personalen i receptionen är tillgänglig dygnet runt och hjälper dig gärna med conciergetjänster, bagageförvaring samt kemtvätt/tvättjänster. Här finns dessutom en dator, gratis dagstidningar och tvättmöjligheter.
Det finns restaurang och snackbar/deli på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. Business-service och mötesrum erbjuds. En dator finns på plats och wi-fi är gratis i allmänna utrymmen. På Grand Sakura Hotel som passar dem som reser i arbetet finns hjälp med bokning av biljetter och guidade turer, conciergetjänster och gratis dagstidningar i lobbyn. Lokaltransport och hämtning vid järnvägsstationen är gratis.Det finns parkeringsplatser som är gratis. Rökning tillåts endast på särskilda platser på detta hotell med 3 stjärnor i Medan.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Avgiftsfri parkering
Grand Sakura Hotel erbjuder 120 rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Platt-tv med satellitkanaler. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Dessutom har rummen gratis flaskvatten och gratis toalettartiklar. Städning erbjuds dagligen och hårtork kan fås på begäran.
Heritage Cafe - café som specialiserar sig på internationell gastronomi. Öppet dygnet runt.
Silk Road Lobby Lounge - coffee shop på platsen. Öppet dygnet runt.
Hotellet har rumsservice dygnet runt.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter. Boendet bekräftar att man infört åtgärder för utökad rengöring och gästers säkerhet. Boendet rengörs med desinfektionsmedel och allmänna ytor rengörs med desinfektionsmedel mellan vistelser. Boendets personal använder personlig skyddsutrustning; temperaturkontroller utförs regelbundet på personal; temperaturkontroller är tillgängliga för gäster; gäster får handrengöringsmedel.
Gäster ska betala följande avgifter på hotellet:
Vi har listat alla avgifter hotellet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.