Restaurangalternativ
Hotellet har både bar och restaurang, där du kan äta och dricka gott under din vistelse. Passa på att beställa nåt gott från rumsservice.
Rum
Din LED-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar och gratis toalettartiklar. Dessutom erbjuds sittutrymmen, minibarer och värdeförvaringsskåp.
På boendet
På Hotel Rosina har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, mötesrum och ett bibliotek. Här erbjuds flygplatstransfer (tillgänglig dygnet runt) för EUR 180 per fordon, samt lokaltransport. Receptionen är öppen dygnet runt och är bemannad med personal som kan hjälpa dig med bokning av guidade turer och biljetter, kemtvätt/tvättjänster samt bagageförvaring. Här finns dessutom gratis dagstidningar, en terrass och tvättmöjligheter.
Detta boende är stängt från 15 oktober till 31 oktober.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på en av barerna. Du har att välja mellan 10 strandbarer och en bar/lounge. Gratis wi-fi finns i allmänna utrymmen. Transport till/från flygplatsen (tillgänglig dygnet runt) och lokaltransport finns tillgängliga mot en avgift. Bibliotek, en terrass och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer finns tillgängliga på Hotel Rosina. Detta hotell i Makarska har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Hotel Rosina erbjuder 21 luftkonditionerade rum med minibar och värdeförvaringsskåp. Rummen har separat sittutrymme. LED-tv med satellitkanaler. Badrummen har gratis toalettartiklar och hårtorkar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Restaurang på platsen - restaurang som specialiserar sig på internationell gastronomi och serverar frukost och middag. Gäster kan äta utomhus om vädret tillåter.
Boendet har rumsservice (under begränsade tider).
Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Incheckningsinstruktioner:
Gäster erbjuds transport från flygplats (avgifter kan tillkomma). Gäster måste kontakta receptionen med reseinformation i förväg med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Hotel Rosina erbjuder transfer från flygplats (avgifter kan tillkomma). Kontakta boendet med uppgifter om din ankomst genom att ringa numret i bokningsbekräftelsen. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdad fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet accepterar kreditkort och kontanter.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och en statligt utfärdad fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Detta boende hanteras av en professionell värd. Att erbjuda boende är kopplat till värdens yrke, företag eller verksamhet. Boendet tar emot kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort, kreditkort och kontanter. För gästernas säkerhet finns det rökdetektor i alla rum.
Gäster ska betala följande avgifter på boendet:
Vi har listat alla avgifter boendet upplyst oss om.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.