Restaurangalternativ
Hotellet har både restaurang och bar. Du kan stanna kvar på rummet och beställa nåt gott från rumsservice. LOCALIZE
Rum
De 8 rummen erbjuder bekvämligheter som värdeförvaringsskåp, telefoner och skrivbord. Din 24-tumss platt-tv har satellitkanaler, och du håller dig uppkopplad med gratis wi-fi. Badrummen har hårtorkar, gratis toalettartiklar och bidéer.
På hotellet
På Zi Nene Villa Tetlameya har gäster tillgång till gratis wi-fi i allmänna utrymmen, kaffe i allmänt utrymme och en terrass. För den som kör bil erbjuds avgiftsfri parkering. Receptionspersonalen kan hjälpa dig med conciergetjänster och ge lokala restaurangtips. Här har gäster dessutom tillgång till en trädgård, en tv i allmänt utrymme och ett picknickområde.
Det finns restaurang på plats. Du kan njuta av en drink på baren/loungen. I allmänna utrymmen finns gratis wi-fi. En terrass, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och trädgård finns på Zi Nene Villa Tetlameya. Det finns parkeringsplatser som är gratis. Detta hotell i Loreto har 4 stjärnor och tillåter inte rökning.
Erbjuds i alla rum: Gratis wi-fi
Erbjuds i vissa allmänna utrymmen: Gratis wi-fi
Långtidsparkering (tilläggsavgift) , Avgiftsfri parkering
Zi Nene Villa Tetlameya erbjuder 8 rum med värdeförvaringsskåp och hårtork. 24-tums platt-tv med satellitkanaler. Badrummen har badkar eller dusch, bidéer och gratis toalettartiklar. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen.
Zi Nene - restaurang som specialiserar sig på lokala rätter och serverar lunch, middag och lätta måltider. Bokning krävs.
Hotellet har rumsservice (under begränsade tider).
Middag med värdfolket tillgänglig mot en tilläggsavgift på måndagar, onsdagar, torsdagar, fredagar och lördagar. Reservation krävs.
Om du behöver tillgänglighetsanpassning kan du kontakta boendet med hjälp av kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen.
Incheckningsinstruktioner:
Receptionen är öppen varje dag från 07:30 till 20:30. Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Kontakta boendet minst 24 timmar i förväg med kontaktinformationen i bokningsbekräftelsen för att arrangera incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Receptionen har öppet varje dag från 07:30 till 20:30.
Det går inte att checka in efter att receptionen har stängt. Gäster måste kontakta boendet minst 24 timmar innan ankomst med kontaktuppgifterna i bokningsbekräftelsen för att anordna incheckning. Gäster måste kontakta boendet i förväg för incheckningsinstruktioner. Personalen i dörren eller receptionen möter gästerna vid ankomst.
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar i enlighet med boendets policy.
Statligt utfärdat fotolegitimation och kreditkort, bankkort eller kontantdeposition kan krävas vid incheckning för oförutsedda utgifter.
Särskilda önskemål erbjuds i mån av tillgång vid incheckning och kan medföra ytterligare avgifter. Särskilda önskemål kan inte garanteras.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter
Avgifter för extragäster kan tillkomma och varierar beroende på boendets regler.
En deposition för oförutsedda utgifter, kontant eller via kredit- eller bankkort, och ett statligt utfärdat fotolegitimation kan krävas vid incheckning.
Särskilda önskemål gäller i mån av tillgänglighet vid incheckning. Särskilda önskemål kan inte garanteras och extra avgifter kan tillkomma.
Boendet tar emot kreditkort, bankkort och kontanter.
De avgifter och depositioner som listas nedan kommer att debiteras vid incheckningen, utcheckningen eller servicetillfället.
Den här listan är inte nödvändigtvis fullständig. Avgifter och depositioner kan ändras och inkluderar inte alltid skatt.